Coolbeinsen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 kabinettet jeg har nå er nxzt h2 midi, som fungere helt greit, men har nå installert en noctua nh-d15s med 2 vifter å føler det blir litt trangt om plassen. hva er det folk bruker mest? mid eller full? annet i kabinettet er gtx 1070, asus p8z77 v-pro hovedkort. er det noen dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Kan anbefale Phanteks sine kabinetter, sjekk ut Hardware Canucks sin Youtube-kanal for gode reviews. Har sjølv den litt eldre Phanteks Pro, mye plass og smarte løsninger for pengene. Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Anbefaler personlig Phanteks Evolv ATX Glass. Bygget selv min første PC i dette kabinettet for bare et par uker siden. Jeg undersøkte mange kabinetter nøye før jeg bestemte meg for dette. Både byggekvalitet og design er - etter min personlige mening - topp. Det består det av glass og aluminium, noe jeg synes hever kvalitetsinntrykket vesentlig sammenlignet med mange andre kabinetter jeg så på. Gikk også for dette kabinettet da jeg leste at det var praktisk og lett å bygge i, noe som viste seg å stemme. God brukermanual og medfølgende detaljskrin hvor skruer er sortert er fine detaljer som forbedrer helhetsinntrykket. Enkle og praktiske løsninger for montering av både SSD og mekanisk harddisk. Merk likevel at man ikke har mulighet til montering av optiske drev. Om du ikke liker designet er jeg rimelig sikker på at finner andre kabinetter fra Phanteks som er minst gode og praktiske. Har lest mye positivt om Phanteks generelt sett. Legger ved et bilde av min maskin. Endret 12. september 2016 av Taldust Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Anbefaler Phanteks Enthoo Pro M Acrylic. Har et Evolv også hjemme, men sluttet å bruke det. For dårlig luftgjennomstrømning til mitt bruk - alt for mye heldekkende plater. Sikkert OK hvis man ikke trekker så mye effekt fra veggen. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Driver og bygger ny pc, og valget falt på et Phanteks Evolv ATX. Det har grei plass til å være et miditower, det har en del interessante løsninger, og byggekvaliteten er jevnt over svært god. Som Taldust nevnte har det ikke plass til optisk drev, så hvis det er et "må ha" ville jeg heller tatt en titt på Enthoo Pro M fra samme produsent istedet. Det har en ekstern 5.25" brønn, i motsetning til Evolv ATX. Trenger du noe større så er Enthoo Pro fulltower et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå