Gå til innhold

PC på hjul

Anbefalte innlegg

Jobbar no med å få til eit lite prosjekt.

Tenkte å bygge eit kabinett utforma som ein stor radiostyrtbil, med fjernkontroll på hjula.

Har no fått opparbeida meg ein omtrentleg plan:

Plate som alt er montert i er sponplate

Dekke av stålplater som er skrudd på eit stålskjelett

Panseret er i plast for å vere lett

Portar på hk og andre kort er tilgjengelig gjennom dør, det er også fd

Cdane (to stykk) dyttar opp panseret når dei vert opna, så er det lett å vipep opp det siste vesle med hendene, cd-romane er nemleg skjult under panseret.

To vifter bak for å suge ut luft, PSU montert rett framfor.

Nokon gode idear, er nokon av mine idear dårlege?

Post forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du skal bare bygge en pc inni en radiostyrt bil ikke sant?? ikke få den til og kjøre og..? hehe.. hørtes kult ut det.. lykke til :woot:

klart den skal funke, både bilen og pc'n.

forresten skal eg ikkje modde den inn i en r/c bil, men bygge eit kabinett med pc som har fjernstyte hjul ( kort r/c rekkevidde og lav fart for å redusere bomping), men det blir vel i grunnen å modde pc'n inn i ein r/c bil

Lenke til kommentar
Det er gjort før, med stil.. Søk litt, så får du masse inspirasjon.

Sånn- front- støtfanger er skuff til CD-ROM osv.. Blir ganske tøft..

kan ikkje finne noko om ein slik bilpc, men er heller ikkje så tålmodig på søking.

gidder du å poste ein link om du finner den?

veit ikkje om du forstod, men cdromane kjem skrått opp og dyttar panseret opp så det liknar panseret på ein vanleg bil

Lenke til kommentar
Been there, done that... Bare ikke monter det på en RC bil med masse startmoment.... Kameraten min bunna gassen for å prøve og han dro på bakhjula og velta kassa...

Alt var ødelagt, HK, Ram, VGA, HDD, PSU og til og med kassa ble vindskeiv...

Det var HW for 9000 rett i dass.. men kassa tom og RC delene gikk som bare f*** tomt...

for den sikkerheita vil den vere lavt gira, skal ha så lav maksfart at den køyrer over dei høge dørstokkane i huset her med så lite bumping at den i teorien kan vere påslått og i drift. tenker også å få inn batteridrift til heile sullamitten med tida, var en som snakka om at det kunne gå, men kun for kort drift, ville dermed kunne få til forskjellig rart på lan. wlan tilkobling, ekstern sw kontroll slik at inn og ut einheiter er unødvendig.

Lenke til kommentar

Har nå i stor grad funnet tak i det som trengs for å bygge det nødvendige, har ikkje ordna med overbyggdelar, men har det andre.

Har begynt å lure på om det kunne gå an å bygge inn ei form for batteridrift, enten ved å bruke ups eller ved å bruke eit lite 12volts batteri, og adaptre, som vert ladda når maskina er kopla på vanleg kontakt.

Nokon som har ein ide om kvar eg kan få tak i små skruar med mutter, diameter 1-1,5 mm?

Lenke til kommentar

har sett heavymetal før.

var den som ga meg ideen om batteriforsyning.

forskjellen er at eg tenker på å ha batteri til både motor og maskin, nokon med idear rundt dette.

som forsikring rundt det med at nokon kan begynne å kjøre har eg funne ut to løysingar, først og fremst skal det vere ein brytar på kabinettet som må vere på, gjerne med nøkkel, utanom lanparty vil maskinvara bestå av gamlemaskina mi, slik at ein kræsj ikkje gjer så stor skade.

Nokon med idear på batteristraum?

edit: kunne det gå an å bruke batteri frå ei bærbar maskin, kan kanskje skaffe ei gammal brukt med ok batteri for ~0kroner, plukker ut batteri og slikt så har eg kanskje ei maskin som kan kjøre ti minutt på batteri eller sånn. Nokon som har sett/prøvd ei slik løysing? Kva er det som kjem ut slags tilkoblingar til einheiter i ei bærbar maskin?

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar

du trur eg har mykje pengar, nei tvert imot.

men eg har omtrent all hardware frå før.

trådlaus bildeoverføring kan ordnast på mange måtar, eg kan få tak i wlan kort for en slikk og ingenting om nauda vert så stor at eg legg meg på kne, så det er ikkje planen å gjere med det same.

snakk om å prøve å få tak i batteriforsyning, men dette vil bli en del 3, begynner forresten del 1 i morgon om alt går etter planen.

kan kanskje virke som eg har mykje som skal vere med i bilen/pcen, men det er fordi eg har skreve opp dei fleste idear for lufting her. mykje er håpar eg også å få med, men som eg trur eg har skreve lenger oppe skal den byggast slik:

1. Ei plate med hw og motorsystem

2. Overbygg ++

3. Legge til bonusar

Når dette forhåpentleg vis er ferdig til slutten av sommarferien viser det kanskje at det skal skje over tid. del 1 håpar eg å fullføre innen juleferien er over. så skal eg bruke den tid eg måtte føle nødvendig for å få ferdig overbygget + litt som følger med det. Heile tida vil eg prøve å arbeide for å få tak i bonusar som batteri, wlan o.l.

Målet er å ha ein pc som eg kan køyre inn til det lokalet lanpartyet som vert arrangert rett før skulestart i august. Då skal den vere fjernstyrt eller programerbar (eller ødelagt), den skal ha overbygg i metall, helst stål, den skal ha batteriforsyning for motordrift, helst også for maskin, og den skal helst ha fått wlan slik at den kan fjernadministrerast (forutsetter totalt batteriforsyning)

Langt innlegg? Du får berre leve med det, kjem til å sette opp webcamet i morga når bygginga begynner, då vert det warning for alle med dial-up linje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...