Benbjo Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg fikk ikke sett kampen idag. Hvordan var Perez på topp? Fikk han noen sjanser?Totalt usynlig. Han passer ikke inn i Engelsk fotball ei heller Wenger sin taktikk. Panikk kjøp....Etter EN kamp mot ett lag som lå med 11 i forsvar. Du var ironisk ja? Du mener taktikken de fleste kjører med mot Arsenal? Effektiv og enkel taktikk for å nøytralisere angrepet fullstendig. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Allikevel vinner vi 90% av de kampene mot sånner lag:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Allikevel vinner vi 90% av de kampene mot sånner lag:) Nei, langt ifra. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Trur Lucas kan funke i et annet kampbilde. Det er uansett greit å ha en alternativ spillertype til Giroud. imo Var Le Coq best i dag, men jeg savnet Xhaka i kampen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg fikk ikke sett kampen idag. Hvordan var Perez på topp? Fikk han noen sjanser?Totalt usynlig.Han passer ikke inn i Engelsk fotball ei heller Wenger sin taktikk. Panikk kjøp....Etter EN kamp mot ett lag som lå med 11 i forsvar. Du var ironisk ja? Du mener taktikken de fleste kjører med mot Arsenal? Effektiv og enkel taktikk for å nøytralisere angrepet fullstendig. Det er mange vinkler og faktorer her, men ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå