Tmz Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hei Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken, hovedsakelig annenhver dag. Dette har jeg gjort en god stund og har hatt fremgang med dette. Men siden jeg føler kroppen begynner å se ganske så bra ut har jeg nå fått fokuset litt mer over på kondisjonsbiten for å få en bedre helse og mer energi i hverdagen. Jeg har kjørt ca en halvtime med intervalltrening 5min rolig 5 min intensiv. Ligger på rundt 170-180 i puls ifølge pulsmeteret på elipsemaskinen som jeg pleier å bruke. Samt gå litt på mølla i motbakke, men dette får jeg ikke noe særlig puls av. Dette har jeg da kjørt imellom styrketreningen noe som gjør at jeg er på treningssenteret omtrent hver dag. Er dette for mye? Eventuelt hvordan bør jeg sette det opp? Jeg kjører et fullkroppsprogram idag, men tenker å bevege meg over på en 2 splitt etterhvert for å gi musklene mer restutisjon. Selv om jeg ikke løfter så tungt på hver enkel øvelse merker jeg at det begynner å bli litt tungt å kjøre gjennom hele programmet på en treningsøkt. Noen med litt peiling som kan gi meg noen enkle råd? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det skal vel i utgangspunktet ikke være noe problem. Men ved intervaller vil vel musklene få kjørt seg litt også. Tar du noen dager med lavere intensitet på utholdenhetstreningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå