Isbilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Spillene installeres på harddisken (eller SSD) og kjøres derfra. Det er lite data som hentes fra bluray-en, den brukes mest til verifikasjon. Endret 14. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg rammes hovedsakelig av plassproblemer i mediabenken jeg. Der har jeg HTPC, dac, riaa-forsterker, receiver, effektforsterker og PS4. På toppen har jeg platespilleren og senterhøyttaler. Så jeg har rett og slett ikke plass til mer utstyr inni der. Derfor hadde det vært supert om PS4pro kunne hatt UHD-spiller Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hvorfor kaster du ikke ut HTPC'en din? Hvilken funksjonalitet gir den som ikke PS4 har? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Flac-avspilling, surfe på nettet, Kodi, Spotify. Ganske mye faktisk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det finnes en Spotify-app til PS3 og PS4. Du kan bruke Plex til PS3 og PS4 og det skal ha mye av den samme funksjonaliteten som Kodi. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Dette er nok kanskje et litt dumt spørsmål. Men når det ikke er UHD-drev på maskinen. Hvordan skal den da klare å spille av fysiske spill med 4k grafikk? Maskinen kunne hatt et DVD-drev og fortsatt spilt fysiske spill i 4K. Det har ingen betydning utenom at en får plass til mer data på plata. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 *snip* Vi får se når sammenlignings testene til DigitalFoundry kommer. Noe sier meg at endel spill vil se dramatisk bedre ut på PS4Pro. Battlefield 1 kjører i 720p på XBO. 900p på PS4. 1080p på PS4Pro med ++ og 4K på PS4Pro i 60 fps. Disse sammenlignings bildene og videoene kommer garantert til å lage en fanboy storm vi ikke har sett på en stund.. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Burde egentlig ikke noe storm i utgangspunktet. Pro har klart bedre specs enn ps4 og xbox one. Skulle bare mangle at grafikken er bedre. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Har ikke TV som støtter 4K, men hvis det er sant at PS4 Pro kommer til å gi 60FPS is 1080p, kommer jeg til å kjøpe en. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Burde egentlig ikke noe storm i utgangspunktet. Pro har klart bedre specs enn ps4 og xbox one. Skulle bare mangle at grafikken er bedre. Ja, det er tullete å sammeligne ps4 pro med ps4/ Xbox One. Bedre å vente til Scorpio kommer. Da blir det shitstorm fra ps fanboys. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 ... og etter det kan vi vente på PS5 for en ny shitstorm, som igjen følges opp med en ny xbox og ny shitstorm osv, osv... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 and on and on...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Skal mye til for å toppe glansdagene til 360 og PS3 her inne Endret 14. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det er mye syting og klaging over at PS4 Pro ikke kan spille av 4k BD, men tror ikke at Sony plutselig annullerer lanseringen av PS4 Pro av den grunn for å putte inn et UHD drev. Saken er nok avgjort og det er ingenting vi kan gjøre noe med det. Ting som undrer meg med tanke på PS2, PS3 og PS4, er det at mange henger seg opp i at dem kan brukes til å spille av CD/DVD/BD'er. Jeg har hatt Playstation siden den første, og aldri har jeg brukt dem til dette, bortsett fra å teste at det fungerer. For det første har de et strømforbruk som er mange ganger over en dedikert DVD/BD spiller med påfølgende varmeutvikling, og for det andre så støyer de som en middels støvsuger. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Kjedelig at Sony ikke har økt minnemengden med PS4 Pro (bortsett fra mer tilgjengelig minne til spill pga opptil 4k framebuffer). Det kunne ha differensiert spillene mer fra standard PS4, ihvertfall i 1080p, med ting som penere teksturer og shadow maps. Slik det ser ut nå vil forbedringene (der det blir gjort forbedringer) for dem som har 1080p TV stort sett være: - Mer stabil framerate. - Native 1080p i spill som kjører i sub-1080p på standard PS4. - Bedre bildekvalitet med SSAA og jeg håper bedre tekstur filtering med høyere grad anisotropic filtering. Forhåpentligvis også bedre draw distance. TROTR vil dog kunne kjøres i ~60FPS eller med bedre grafikk i 1080p, men det gjenstår å se hvor stabil frameraten vil være i ulåst 60FPS modus og hvilkne grafikk forbedringer det er snakk om. Endret 14. september 2016 av MistaPi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Dem har vel sagt at det vil være et mål om 60 fps på TROTR. Så det spørs om det blir litt jojo ifra 45-60.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 En enkel løsning hadde jo vært å selge en versjon av PS4 Pro og/eller Slim med 4k-bluray for 50 dollar ekstra f.eks. Så kan de som har lyst på det få det til en grei penge, mens vi som ikke bryr oss trenger ikke betale ekstra for noe vi ikke har bruk for. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Ser at Elkjøp har tilbud på Samsung 65" 4K UHD Smart TV UE65KS7005 ut denne uka til 17.990kr. Normal pris er 24.990kr... Kanskje en burde slå til nå først som sist...? Å gå for en 55" er jo vesentlig billigere. Men er vandt til 65" så det blir vel en nedtur...samt at en burde vel ha så stort som mulig bilde for å få noe ut av 4K.. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 ... og etter det kan vi vente på PS5 for en ny shitstorm, som igjen følges opp med en ny xbox og ny shitstorm osv, osv... Får vi en ps5pro rett ut av esken, eller bare ps5 som ps4. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ser på PlayStation 4 pro som en grei konsoll nummer 2 greit å ha men blir aldri min Main konsoll. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå