Mala Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Er det lov å håpe på at flere utviklere hiver seg på bedre støtte nå som Scorpio snart er her ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Haha, ja den videoen tar jo pent for seg akkurat det jeg lurte på ja 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Er jo mest sannsynlig lite gain for utviklerne å tilpasse spillet til PS4 Pro.. Med mindre man kan gjøre noen enkle ting som krever små ressurser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Bra jeg avventet med PS4 Pro. Jeg var veldig skeptisk til hvordan de skulle lage spill som utnytter den ekstra maskinkraften samtidig som de fortsatt skulle kjøre godt på en standard PS4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Da skal vist en patch til The Witcher 3 kommet ifølge en fyr på Twitter. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Er det noen som har moddet PRO på noen måte? SSD, termiskpasta, byttet kjøler, bedre vifte osv?? Merker nå etter å ha spilt Uncharted 123, for så å gå over på nr 4 at nyere spilll logisk nok stresser PRO litt mere enn eldre tittler Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Er det noen som har moddet PRO på noen måte? SSD, termiskpasta, byttet kjøler, bedre vifte osv?? Merker nå etter å ha spilt Uncharted 123, for så å gå over på nr 4 at nyere spilll logisk nok stresser PRO litt mere enn eldre tittler Satt inn en Samsung Pro SSD, litt overkill men fungerer utmerket. Føler det blir mye mere flow med latterlig korte loadetider. Noen få spill gir også bedre FPS, men dette er minimalt. En kompis har standard disken og vi spiller begge Origins, lastetidene mine er latterlig mye raskere enn hos han. I noen spill føler jeg også at det bare glir, uten lastetider i det hele tatt, hopper fra skjerm til skjerm, genialt... Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Får vel holde denne døde tråden i livet.... Ps pro hmm.? Ikke mye intresangt å skrive egentlig . Min er stille .... the end Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Med de rette spillene får viftene grei rpm. Og det høres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå