Tor Rasmussen Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Mass Effect: Andromeda ser meget bra ut på PS4Pro. Om dere vil le litt så er det bare å ta turen innom kommentar feltet å lese alle som ikke ser noe forskjell. Idioter...hehe. Men husk, det er mye idioter der ute som ikke skjønner en pøkk. De kan gjerne se denne videoen på en mobiltelefon i lav oppløsning og ikke se forskjell. Eller de ser den på skjerm, men ikke i riktig oppløsning. Det er faktisk et "fåtall" av oss som vet hvordan tv og lyd skal stilles inn for optimal gjengivelse. Resten av verden driter 100-0. Seriøst, veldig mange hadde foretrukket Spotify-tjenester i mono-lyd, foran høyoppløst hifi-format på cd-plater, fordi at skal være så enkelt som mulig. Få gidder å jobbe for å lokke frem detaljrikdom. Det handler om latskap og har-ikke-peiling. Minner meg om han onkelen som hadde kjøpt dyrt hifi-anlegg ogsom ringte på en gammel grå telefon til kammeraten skrøt gjennom telefonen: "Hør da!. Hør hvor sinnsykt godt det spiller. Hør deltajene og trøkket......bra eller?" Endret 18. mars 2017 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Snip Er bare å nikke enig Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Prøvde foresten demoen til Homefront Revolution igår. PS4Pro patchet og med HDR støtte (slå på i menyen på spillet). Ser meget bra ut og opplevde ingen fps problemer det jeg spilte. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Men selv uten fps problemer så forblir det et jævla dårlig spill? 1 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Mass Effect: Andromeda ser meget bra ut på PS4Pro. Om dere vil le litt så er det bare å ta turen innom kommentar feltet å lese alle som ikke ser noe forskjell. Idioter...hehe. Men husk, det er mye idioter der ute som ikke skjønner en pøkk. De kan gjerne se denne videoen på en mobiltelefon i lav oppløsning og ikke se forskjell. Eller de ser den på skjerm, men ikke i riktig oppløsning. Det er faktisk et "fåtall" av oss som vet hvordan tv og lyd skal stilles inn for optimal gjengivelse. Resten av verden driter 100-0. Seriøst, veldig mange hadde foretrukket Spotify-tjenester i mono-lyd, foran høyoppløst hifi-format på cd-plater, fordi at skal være så enkelt som mulig. Få gidder å jobbe for å lokke frem detaljrikdom. Det handler om latskap og har-ikke-peiling. Minner meg om han onkelen som hadde kjøpt dyrt hifi-anlegg ogsom ringte på en gammel grå telefon til kammeraten skrøt gjennom telefonen: "Hør da!. Hør hvor sinnsykt godt det spiller. Hør deltajene og trøkket......bra eller?" Det handler ikke alltid bare om latskap og har ikke peilig når det gjelder lyd, men også interesser. Jeg setter stor pris på lyd, men velger å bruke pengene på god lyd i gitar og studioutstyr til gitaren, der har jeg lagt ned langt over 150 000 kr, men musikken jeg lytter til hører jeg som oftest gjennom spotify vi er litt forskjellig vet du og når det gjelder lyd og fps til gaming så betyr det svært lite. Der er det spillopplevelsen i sin helhet. Igjen vi er forskjellige og trenger slett ikke være idioter for det 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Jeg har ingen problemer med å høre på spotify på både lav kvalitet og "høy" kvalitet selv om jeg nyter god FLAC innimellom i tillegg. Stereotyping blir litt meningsløst. Man må leve et slitsomt liv om man alltid må serveres gourmet. Det som dog er trist er om middelmådig kvalitet blir normen og høyere kvalitet ikke lenger blir tilgjengelig. Endret 19. mars 2017 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Svært få har utstyr som er godt nok til å få noen som helst gevinst av lossless lyd uansett, 320 kbps Ogg Vorbis som spotify premium bruker er mer en godt nok for de aller aller fleste. Jeg har headphone utstyr i det absolutt øvre sjiktet av skalaen å i en blindtest vil nok både jeg og de aller fleste slite med å skille og peke ut hva som er best av lossless og 320kbps Ogg Vorbis med selv det mest analytiske utstyret Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Spillet vil ha mulighet for 4K 30fps og 1080p 60fps. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Hoppa på en ny PlayStation 4 pro nettop .... Gamestop sin deal med Horizon og 2 valgfrie spill ink i prisen var bra. Håper virkelig denne er ikke så ... ekstream støyete som min første. Endret 22. april 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Blir litt testing av Horizon med checkerbord 4k og HDR seinere... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Satse på denne ikke er som en støvsuger Horizon i 2160p checkerboard med HDR er rimelig heftig. Et vindu til hva 4K HDR spill vil gi oss i tiden fremmover 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg er veldig fornøyd med støynivå på min konsoll, så lenge jeg husker å åpne frontdøra til mediabenken... Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Satse på denne ikke er som en støvsuger Horizon i 2160p checkerboard med HDR er rimelig heftig. Et vindu til hva 4K HDR spill vil gi oss i tiden fremmover Så langt ingen vifte støy mot nummer 1 Boeing 737 støy nivå.Horizon ser bra ut med checker bord ser det litt at det mangler litt skarphet mot 4k Hdr er helt fantastisk på Horizon med knall skygge og mørke detaljer. Bruker ikke 2160rgb men 2160yuv420. Siden RBG ut fra pro black crusher skygge detaljer ,kan unngås med å sette tvn hdmi black level til high men det er ikke min Oled kalibrer med. Endret 22. april 2017 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Update.... Etter noen dagers testing. Støy nivå! Helt annet en den førte F16 take off Ps pro. Litt vifte støy men ikke i nærheten av den første full speed ahead når den luktet 4k. Horizon vakkert spill men lite innhold skuffendes tittel med tanke på muligheter i spiller. Vakker HDR men basis på game play. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Horizon vakkert spill men lite innhold skuffendes tittel med tanke på muligheter i spiller. Vakker HDR men basis på game play. Klassisk guerrilla games det. Killzone var ofte ledende på grafikk mens spillet var helt basis. Mistet selv fort gnisten av horizon zero dawn, men skal plukke det opp igjen ved en senere anledning. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 PREY Update v.104 PS4 Pro Support added for: Enable Screen-Space Reflections Higher quality shadows Improved texture appearance More texture memory (stable streaming) Anisotropy 16x (from 4x) Improved visual fidelity Less LOD usage Dynamic lights show up further Particles are allowed to draw more pixels per effect Particle refraction enabled Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Crash Bandicoot Trilogy havner dessverre i en lang rekke PS4Pro spill med 1440p oppløsning. Og det låst i 30 fps... Skuffende men for å være helt ærlig ikke spesielt overaskende. kilde Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Synes det er meget rart siden konsollen var ekstremt kraftig i følge flere på diskusjon tilbake i tid. Har ikke helt nådd opp til forventningene siden det eneste man skrev om var hvilken oppløsning og fps man kunne forvente i forhold til vanlig ps4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 CPUen suger. Forstår ikke at Sony og Microsoft ikke pushet en litt bedre CPU i Pro/Scorpio. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 Enda et spill som har rett og slett laber PS4Pro støtte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå