Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Frister meget å gå til innkjøp av en PS4 Pro nå med Horzion Zero Down. Har en slim variant av PS3 liggende, men den er godt støvet ned, har vel ikke rørt konsoll siden GTA 5 kom ut i 2013. 4+lapper for et spill er litt i overkant, men regner med at konsollen ikke er nær sin slutt enda?

Vel... kan fint prøve deg på the last of us remastered og uncharted 4 hvis du ikke har vært innom de. Begge kjører ganske greit på ps4 pro.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

Noen innlegg er fjernet fra tråden. Jeg hadde også satt stor pris på om man rapporterte regelbrudd fremfor å bare svare i tråden.

Reaksjoner på moderering skal ikke kommenteres i tråden, men taes via Personlig Melding eller i tilbakemeldingskategoriene.

Lenke til kommentar

Frister meget å gå til innkjøp av en PS4 Pro nå med Horzion Zero Down. Har en slim variant av PS3 liggende, men den er godt støvet ned, har vel ikke rørt konsoll siden GTA 5 kom ut i 2013. 4+lapper for et spill er litt i overkant, men regner med at konsollen ikke er nær sin slutt enda?

Vel... kan fint prøve deg på the last of us remastered og uncharted 4 hvis du ikke har vært innom de. Begge kjører ganske greit på ps4 pro.

Takk for tips, har faktisk ikke rørt et eneste Uncharted spill, men hørt mye godt om de. Hva får man for en brukt PS3 og Xbox 360 nå om dagen tro?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

Noen flere trollaktige innlegg og svar på disse er blitt fjernet i dag også. Denne gangen var det også komt inn flere rapporter, jeg setter stor pris på det. 

Reaksjoner eller kommentarer på moderering skal ikke postes i tråden, men via Personlig Melding eller i tilbakemeldingskategoriene

Lenke til kommentar

Det skal fungere i bakgrunnen. Og det fungerer kun på spill som ikke er optimalisert for Pro.

Ikke alle spill som vil yte noe bedre, det avhenger av hvordan de er programmert. Gir original konsoll 30fps og spillet er cappet på 30 blir det ingen endringer

Lenke til kommentar

Min ps4 pro har begynt å kuke seg. Maskina henger seg inne på menyene og inne på storen. Trykker på en knapp så tar det 5-10 sekunder før noe skjer. Har ikke skjedd før, kun etter siste uppdaten. Merket og at maskina var veldig varm selv om den står på tv benken med fri luft rundt seg. Skal sjekke senere om den oppfører seg sånn etter å ha vært avslått noen timer.

Lenke til kommentar

Så raskt musikken startet fikk jeg ett jævlig sug på å spille :p  Syns disse spillene alltid har hatt ett flott og engasjerende soundtrack, og jeg regner med dette også vil levere.

Meny suiten er i hvertfall helt herlig (utdrag av dette i videoen over)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mass Effect: Andromeda ser meget bra ut på PS4Pro. Om dere vil le litt så er det bare å ta turen innom kommentar feltet å lese alle som ikke ser noe forskjell. Idioter...hehe.

Har alltid elsket ME selv om jeg ikke fullførte ME3 (jobbårsaker). 

Men problemet mitt med ME nå og da ME:A er at de har så forbanna jævlig dårlige kroppsanimasjoner. Vi snakker om nøyaktig like dårlige animasjoner som vi så i ME1 som er en haugammel tittel. I tillegg så har du ekstremt cringy interaksjon mellom figurene i minicutscenes med skikkelig goofy ansiktsuttryk der de ikke hører hjemme. Noen ganger får man følelsen av å spille en parodi eller en form for komedie. I tillegg dette superfokuset på Multiplayer uten å gi Campaign Coop? Wtf! ME er jo som skapt for Campaign Coop! Neida vi kjører MP med ørten tusen boostere på ett tonn av områder og lar deg møte "wave after wave of enemies" som pøses på. Så inspirerende (not). Det positive. Flotte texturer og bra soundtrack. 

Nei ME har virkelig tapt seg stort og det er ikke ME serien verdig å lansere en 2017 tittel med animasjoner som minner om muppetshow. Jeg bruker da heller tiden på bedre titler som GRW, HZD, RDR2 etc.

For ikke å snakke om at det er en bugfest.

Det skal bli spennende å lese Gamer sin anmeldelse av ME:A når de klarer å kalle GRW for en "dårlig actionfilm" geez. Snakk om biaz.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Spilt snart 7 timer Early Access på PC og så langt digger jeg spillet. Blir en lang uke fram mot release.

Det er selvsagt langt fra det beste jeg har sett innen karakter animasjon, men synes ikke det er krise ille og var ikke noe jeg tenkte på mens jeg spilte.

Virker som om det er en del "cherry picking" for å vise spillet fra den absolutt dårligste siden. Så litt av det samme før Horizon kom ut, da det plutselig var full krisemaksimering etter et par videoer med dårlig dialog og animasjon kom ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...