Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avventer kjøp av ps4pro til digital foundry har sammenlignet vanila mot pro i 1080p på Horizon Zero Dawn

Mtp. hvordan min erfaring er med Pro så hadde jeg ikke ventet i det hele tatt... Boost-funksjonen alene er jo verdt kjøpet i mine øyne.

Samtidig så storkoser jeg meg med de spillene som har fått pro-patch.

Lenke til kommentar

Nå vet en jo fint lite om hvilken forhold den konsollen der hadde før det startet å smelte, den beste måten å holde konsollen kald på er nok bare å passe på at den har mye luft rundt seg å at en ikke pakker den inn i en lukket TV benk eller lignende. Å begynde å kaste på noen andre kjøleløsninger på utsiden har som regel fint lite for seg uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå vet en jo fint lite om hvilken forhold den konsollen der hadde før det startet å smelte, den beste måten å holde konsollen kald på er nok bare å passe på at den har mye luft rundt seg å at en ikke pakker den inn i en lukket TV benk eller lignende. Å begynde å kaste på noen andre kjøleløsninger på utsiden har som regel fint lite for seg uansett.

Har en tv benk med grei kjøling men er en USB vifte et alternativ som blåser varmen ut ?

Lenke til kommentar

Det er ingenting som tyder på at PS4 Pro har noe betydelig kjøleproblemer så tror ikke du trenger å tenke så fryktelig mye på det, du kan eventuelt vurdere å kaste inn en vifte i TV benken om du merker at viftene på konsollen starter å bråke unormalt mye. Kan ikke forstå noe annet enn at sony uansett har integrert ett overopphetings vern som skrur av konsollen om den blir for varm. Artikkelen du postet fra november rett etter release kan for alt vi vet være en person som ønsker seg litt oppmerksomhet som tok en lighter opp til konsollen sin og postet bilde av dette i håp om få oppmerksomhet, om det artikkelen beskriver hadde vært ett vanlig problem hadde det nok vært overalt i media. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingenting som tyder på at PS4 Pro har noe betydelig kjøleproblemer så tror ikke du trenger å tenke så fryktelig mye på det, du kan eventuelt vurdere å kaste inn en vifte i TV benken om du merker at viftene på konsollen starter å bråke unormalt mye. Kan ikke forstå noe annet enn at sony uansett har integrert ett overopphetings vern som skrur av konsollen om den blir for varm. Artikkelen du postet fra november rett etter release kan for alt vi vet være en person som ønsker seg litt oppmerksomhet som tok en lighter opp til konsollen sin og postet bilde av dette i håp om få oppmerksomhet, om det artikkelen beskriver hadde vært ett vanlig problem hadde det nok vært overalt i media.

For min del er det mere å få holdt støy nivået nede om jeg kjøper en ny pro

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da anbefaler jeg deg å kjøpe en pro å se om det blir ett problem før du prøver å løse det :)

Min tanke også. Har hatt PS4 Pro siden lansering og ikke hatt noe problemer med hverken støy eller varme. Har den stående i en åpen tv-skjenk alene med mye luft på alle sider (unntatt bunnen selvsagt).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Frister meget å gå til innkjøp av en PS4 Pro nå med Horzion Zero Down. Har en slim variant av PS3 liggende, men den er godt støvet ned, har vel ikke rørt konsoll siden GTA 5 kom ut i 2013. 4+lapper for et spill er litt i overkant, men regner med at konsollen ikke er nær sin slutt enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...