LarZen Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Den gjør vel strengt tatt ikke det. Men i 4K tv'er, HDR og konsoller. Endret 28. desember 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Glemte at den lange TV diskusjonen ble skilt ut. Bra. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Glemte at den lange TV diskusjonen ble skilt ut. Bra. Og så går du inn i tråden som ble adskilt fra denne, og henviser tilbake til denne??? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Glemte at den lange TV diskusjonen ble skilt ut. Bra. Og så går du inn i tråden som ble adskilt fra denne, og henviser tilbake til denne??? Ha ha. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Glemte at den lange TV diskusjonen ble skilt ut. Bra. Og så går du inn i tråden som ble adskilt fra denne, og henviser tilbake til denne??? Haha japp litt trøtt kan man si og dermed ble det enkleste løsningen. Men presiserte jo at jeg hadde postet i feil tråd da Men selvsagt skulle jeg heller redigert her *feilpost* og lagt inn innlegget fremfor link i den andre tråden. (noe jeg har gjort de andre 15 årene hvor jeg har postet i feil tråd). Men så ikke det som noe stort overtramp i grunn. Latskapen lenge leve? Innlegget er korrigert Endret 29. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 The Last Guardian: PS4 vs PS4 Pro http://www.gamereactor.no/nyheter/493053/The+Last+Guardian+PS4+vs+PS4+Pro/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Diablo 3 Mafia 3 Nesten så jeg vurderer å kjøpe Diablo 3, selv om jeg har spilt det i hjelp på PC. Ser ut som en meget god patch. Endret 9. januar 2017 av henrikrox Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Hitman får HDR støtte i slutten av mnd. http://gamerknights.com/2017/01/hitman-will-support-hdr-4k-ps4-pro/ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Horizon Zero Dawn E3 2016 vs 2017 Taipei Game Show Gameplay Early Graphics Comparison https://www.youtube.com/watch?v=tdLmufr5NUQ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2017 Var noe ræva kvalitet på kilematerialet da. Men skal bli spennende å se hvordan det blir når det kommer. Uansett nedgradering eller ikke. Det kan kun spilles på PlayStation og vil se best ut på Pro Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Det var en utrolig forandring til det verre det der. Var sinnsykt hvor mye skarpere det var på e3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Elendig sammenligning da kvaliteten er helt krise. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ingen overaskelser der, det var jo en påpynta salgstrailer Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Noen som kunne ha laget ett flytskjema for game sharing? Tenker å kjøpe en ps4 pro til meg selv, og en ps4 til bruttern i bursdagsgave. Begge konsollene kommer til å bli brukt innad i samme hus, leste litt om game sharing, men vet ikke helt om jeg skjønte hele greia. Kan alle spillene jeg kjøper, bli lastet ned på maskinen hans? Kan vi i så fall spille samme spill samtidig, til og med online? Kanskje litt off topic, men Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Horizon Zero Dawn sammenligningen her ligner jo ikke grisen , men ingen tar vel den seriøst uansett. Skal visstnok være samme build begge videoene også, hvor den ene er engelsk og den andre er på kinesisk. Endret 26. januar 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det er umulig å kunne konkludere noe som helst fra en i hjel komprimert video fra en twitch stream. Om det vil bli noe downgrade vet jeg ikke, men den videoen er ikke mulig å ta seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå