Theo343 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) ARK er skrekkeksemplet på forskjellene helt klart. Med tanke på hvor mange flotte titler som er laget til PS4 så er det utrolig at de ikke har fått det til bedre. Det er så ille at man nesten skulle tro det var en PR Parodi. Endret 21. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Ser helt krise ut. Men det met skremmende er jo hvor ille stor forskjell det er, og hvor hinsidig grusomt det ser ut på en standard PS4 sammenlignet med Pro utgaven, som jo ikke akkurat skinner. Endret 21. desember 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Tomb Raider har fått en ny patch og frame passing problemet er nå borte. Og spillet er nå et er dem peneste og mest stabile spillet en får til PS4Pro. Assassin's Creed The Ezio Collection kjører i native 4K på PS4Pro. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Har testet Rise of the Tomb Raider nå og den nye patchen gjør underverker. Dette sammen med med Rachet &Clank er det beste på pro nå. Nå håper jeg på en pro oppdatering på Dark Souls 3 som ogsså kan fikse samme problem, noen som hvet noe? Dere som har sett denne Knack videoen må jo ha misforstått kraftig, er jo klart bedre på pro,bare sjekk fps. At den ene sjermen ikke er riktig kalibrert er jo ikke sammenligbart når det gjelder farger og skarphet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Liten sammenligning mellom Nier: Automata http://www.dualshockers.com/2016/12/22/nier-automata-ps4-pro-vs-ps4-screenshot-comparison-massive-anti-aliasing-differences/ Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Liten sammenligning mellom Nier: Automata http://www.dualshockers.com/2016/12/22/nier-automata-ps4-pro-vs-ps4-screenshot-comparison-massive-anti-aliasing-differences/ Spilte gjennom demoen i dag og nå er jeg "hypet". Gleder meg sykt til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Har ikke testet det enda, men må nesten gi det en sjangre selv om det ikke er helt min kopp te Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Ok da er vifte problemet løst på pro... Sony har plassert dem bak på konsollen mega tabbe for tv benker ... Løsningen plasser Ps4 pro sidelengs i tv benker så konsollen klarer å kjøle seg ned ... For en design error mot Xbox one S top montert vifte. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Ok da er vifte problemet løst på pro... Sony har plassert dem bak på konsollen mega tabbe for tv benker ... Løsningen plasser Ps4 pro sidelengs i tv benker så konsollen klarer å kjøle seg ned ... For en design error mot Xbox one S top montert vifte. Har selv PS4 i TV benken. PS3 Slim'en jeg nå har på soverommet kunne høres ut som en turbin når den sto i TV benken i stua, denne høres nå roligere ut på soverommet. PS4 Pro'en kan jeg høre begynner å spinne opp etter litt Ratchet Clank spilling, men ikke like mye som PS3'en. Jeg har en åpning på baksiden av TV benken. Så langt høres PS4 Pro stillere ut enn PS3 på samme plass, men hadde PS4 hatt toppmontert vifte så hadde jeg ikke kunne hatt PVR dekoderen på toppen. Endret 24. desember 2016 av Simkin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Watch Dogs 2 er unektelig best på Pro av konsollene. Men hvordan måler det seg opp mot en monster PC? Digital Foundry tester! Endret 24. desember 2016 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2016 Shadow of Mordor bruker dynamisk oppløsning men kjører nesten utelukkende i native 4K på PS4Pro melder Digital Foundry. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Moderatormelding Starter ut splittelsen av innlegg som ikke hører hjemme i denne tråden til riktig tråd, ber derfor om at ingen diskuterer VR eller 3D videre i denne tråden men heller fortsetter i den riktige tråden etter ut splittelsen er ferdig edit Moderatormelding Innleggene som omhandlet VR er splittet ut til Virtual Realiry - Diskusjonstråden Eventuelle reaksjoner på moderering skal bli tatt over PM Endret 25. desember 2016 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Watch Dogs 2 er unektelig best på Pro av konsollene. Men hvordan måler det seg opp mot en monster PC? Digital Foundry tester! Noe forskjell var det jo, men ikke mye. Det som dog gjør det best på PC for min del er mer enn 30 fps. Men for all del, små forskjeller rent grafikkmessig. Får vi en konsoll som klarer samme grafikken med 60 fps, så selger jeg stasjonæren Endret 26. desember 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Ja dobling av fps gjør mye altså. Synd at det ikke er noe som det er mer fokus på i konsoll verden. Kanskje det blir det om HFR blir neste skritt etter 4K og HDR...tid vil vise... 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Bedre framerate foretrekker jeg alltid. Sitter med GTX1080 på PCen men skrur ned uansett innstillinger for å presse enda mer fps i spill. Spiller FFXV nå og når jeg skifter mellom Lite og High så er det så mye hakking som foregår. På lite flyter det visstnok mellom 40-50, mye bedre. Uncharted 4 så skulle det ikke være noe forskjell men med proen kan jeg skru av alt av blurring og ha det helt smooth når jeg snur kameraet rundt, det kunne jeg ikke med vanilla konsollen når jeg testet før. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Bedre framerate foretrekker jeg alltid. Sitter med GTX1080 på PCen men skrur ned uansett innstillinger for å presse enda mer fps i spill. Spiller FFXV nå og når jeg skifter mellom Lite og High så er det så mye hakking som foregår. På lite flyter det visstnok mellom 40-50, mye bedre. Uncharted 4 så skulle det ikke være noe forskjell men med proen kan jeg skru av alt av blurring og ha det helt smooth når jeg snur kameraet rundt, det kunne jeg ikke med vanilla konsollen når jeg testet før. Når det gjelder FFXV så spiller jeg på Lite på min konsoll fordi high lagget for mye. Har ikke prøvd high etter siste patchen. Har det blitt noe bedre? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Trur jeg nesten ombestemmer meg fra IKKE kjøpe ps4pro, til kjøpe meg ps4pro men er bare en tanke til nå da. Endret 27. desember 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Liten ting om hodetelefoner. Trenger man sånn jalla gamerheadset for konsoll for å få virtual surround lyd? Har et sett Beyerdynamic Dt770 som jeg er veldig gla i, og blir ikke komfortabel med utseendet på gamerheadset.. Vil det bli bedre surroundlyd med annet utstyr? Har overhodet ikke behov for mic da jeg ikke spiller online. Endret 28. desember 2016 av newman221 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg har aldri hatt noe problemer med å plassere hvor lyden kom fra med DT770 samt Sennheiser PC360. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) *feilpost* vindicated Endret 29. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå