CaZpeR Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ps4 controler er fullstendig overlegen xbox controler Er vel en ganske subjektiv greie. For min del er det få kontrollere som overgår Xbox One-kontrolleren. 3 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Veeeeldig subjektivt. Liker Xbox one sin best jeg og, men Ps4 sin er også nice Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Ennå en grunn til å gå for Pro. PC Windows 10 1080P Remote Play Slim og vanlig kjører kun 720P. Muligheten til å spille UC4 på Surface Pro 4 med høy kvalitet var litt mindblowing Endret 19. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Blir ikke videre imponert av Pro i denne gjennomgangen til Eurogamer. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-playstation-4-pro-game-upgrade-guide For meg ser det ut som alle titlene på Pro blir utvasket på farger og blir mer uskarpe/fuzzy. Bildet på gamle PS4 ser mye bedre ut i alle disse. Endret 19. desember 2016 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Blir ikke videre imponert av Pro i denne gjennomgangen til Eurogamer. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-playstation-4-pro-game-upgrade-guide For meg ser det ut som alle titlene på Pro blir utvasket på farger og blir mer uskarpe/fuzzy. Bildet på gamle PS4 ser mye bedre ut i alle disse. ? Hvor har du sett dette? PS4 Pro har høyere oppløsning og er langt mer skarpere og detaljert enn gamle konsollen. Men dette er ingenting i forhold til hvordan det blir. Ingen spill som har kommet etter PS4 pro lanseringen enda. Alt vi ser av forbedringer hittil som jeg mener er veldig imponerende er bare patchet inn. Er begrenset hva utviklerne får til i etterkant. Jeg er knallfornøyd ihvertfall og lett verdt pengene selv med 1080P skjerm. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Hvor jeg har sett det? Artikkelen er linket og i artikkelen ser du sammenligningene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2016 Kan ikke si jeg ser det du ser altså Theo343.... Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ser heller ikke problemet der, selv om noen titler har vist seg å være dårlig optimalisert for pro, men det er noen unntak.I tillegg så ser den Nacon kontrolleren digg ut. Endelig noe som minner om en xbone kontroller på PS4 (Selv om DS4 er overlegen DS3). Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Checker bord upscaling Ps4 pro gjør legger til et litt uskarpt slør på bildet. Uncharted 4 er et eksemplel. Native 4K så bra ut utenom world of tanks som fikk artifakter på bakgrunner og senario objekter. Litt rart at ikke alle 4K spill på pro har HDR merkelig Endret 19. desember 2016 av samco Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Her er ennå et eksempel på det samme. Her viser de det også ved å bruk Pro til begge moduser. 1080P og 4K hvorav sistnevnte blir uskarpt, utvasket og blasst på farger og tom. mister en del lyseffekter. Endret 20. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Her er ennå et eksempel på det samme. Her viser de det også ved å bruk Pro til begge moduser. 1080P og 4K hvorav sistnevnte blir uskarpt, utvasket og blasst på farger og tom. mister en del lyseffekter. Er enig med deg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Lever enda det gode i liv i 1080p da 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Lever det gode livet i 1080p jeg også med proen. 4k blir aktuelt så fort vi får 60fps med 4K men det blir nok om 5år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Lever enda det gode i liv i 1080p da Trenger ikke pro da, for Knack er jo bedre på den vanlige ps4 en på pro da. å så dyrt nei takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Må ha Pro til BF1 hvor det er overlegent kontra vanlig PS4 Knack er uansett ett drittspill jeg aldri ville ha kjøpt så det bryr meg ikke, men det er flere spill som drar bytte av pro som allerede er ute og som er på vei. Så har trua. Mye bedre nettverkskort og roligere maskin er det også, så det er bare fryd og gammen Men tror du misforstår, Knack er bedre på pro. Men det er bedre på pro i 1080p enn med checkerboard løsningen. Endret 21. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen. Du leste ikke resten av innlegget ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen. Betaler for å slippe 30 fps noe jeg gjør i spillene jeg spiller akkurat nå. (FFXV) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen. Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen. Du leste ikke resten av innlegget ? Jeg gjorde det, å jeg er enig med han. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Jeg forstår at folk som ikke evner å se forskjell på dette, ikke bryr seg om fps og god ytelse. Så det var vel litt dumt av meg å i hele tatt spør Blir vel for mye å forvente at man da skal se nytteverdien i bedre hardware. Som selvfølgelig er dyrere, men med videresalg av gammel hardware/innbytte deal så kan man jo komme fint ut av det Ref. Ser selv ingen forskjell og milevis unna pc versjonen. Vil ikke anbefale spillet dog. Ekstremt mye bug på pc og typisk early access spill. Skjønner ikke hvorfor de gir det ut på konsoll når det ikke er ferdig på pc en gang. Dayz skal også være på vei til konsoll. Så mye problemer de har med motoren der så tipper jeg konsoll versjonene kommer til og se forferdelig ut. Ganske håpløst og i det hele tatt tenke på konsoll når pc versjonen trenger oppussing. Endret 21. desember 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå