Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke videre imponert av Pro i denne gjennomgangen til Eurogamer.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-playstation-4-pro-game-upgrade-guide

For meg ser det ut som alle titlene på Pro blir utvasket på farger og blir mer uskarpe/fuzzy. Bildet på gamle PS4 ser mye bedre ut i alle disse.

? Hvor har du sett dette? PS4 Pro har høyere oppløsning og er langt mer skarpere og detaljert enn gamle konsollen. Men dette er ingenting i forhold til hvordan det blir. Ingen spill som har kommet etter PS4 pro lanseringen enda. Alt vi ser av forbedringer hittil som jeg mener er veldig imponerende er bare patchet inn. Er begrenset hva utviklerne får til i etterkant. Jeg er knallfornøyd ihvertfall og lett verdt pengene selv med 1080P skjerm. 

Lenke til kommentar

Checker bord upscaling Ps4 pro gjør legger til et litt uskarpt slør på bildet.

Uncharted 4 er et eksemplel.

Native 4K så bra ut utenom world of tanks som fikk artifakter på bakgrunner og senario objekter.

Litt rart at ikke alle 4K spill på pro har HDR merkelig

Endret av samco
Lenke til kommentar

Må ha Pro til BF1 hvor det er overlegent kontra vanlig PS4 :) Knack er uansett ett drittspill jeg aldri ville ha kjøpt så det bryr meg ikke, men det er flere spill som drar bytte av pro som allerede er ute og som er på vei. Så har trua.

Mye bedre nettverkskort og roligere maskin er det også, så det er bare fryd og gammen :wee:

Men tror du misforstår, Knack er bedre på pro. Men det er bedre på pro i 1080p enn med checkerboard løsningen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen.

Du leste ikke resten av innlegget ?

Lenke til kommentar

Man betaler mye for et bedre nettverkskort som burde vært på den første versjonen. Samme med roligere maskin som burde vært fra starten av. Men godt vi er full i penger og bare sløser vekk penger for ting som burde vært på første maskinen.

Betaler for å slippe 30 fps noe jeg gjør i spillene jeg spiller akkurat nå. (FFXV)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du leste ikke resten av innlegget ?

Jeg gjorde det, å jeg er enig med han. 

Lenke til kommentar

Jeg forstår at folk som ikke evner å se forskjell på dette, ikke bryr seg om fps og god ytelse.  Så det var vel litt dumt av meg å i hele tatt spør   :) Blir vel for mye å forvente at man da skal se nytteverdien i bedre hardware. Som selvfølgelig er dyrere, men med videresalg av gammel hardware/innbytte deal så kan man jo komme fint ut av det ;)

Ref.

Ser selv ingen forskjell og milevis unna pc versjonen. Vil ikke anbefale spillet dog. Ekstremt mye bug på pc og typisk early access spill. Skjønner ikke hvorfor de gir det ut på konsoll når det ikke er ferdig på pc en gang. Dayz skal også være på vei til konsoll. Så mye problemer de har med motoren der så tipper jeg konsoll versjonene kommer til og se forferdelig ut. Ganske håpløst og i det hele tatt tenke på konsoll når pc versjonen trenger oppussing.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...