Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Er vel litt som alle de andre survival early access spillene (på steam spesielt). Ekstremt mye bugs, upolert, lite innhold er vel fellesnevner. Men de har sin fanskare, kjenner selv folk med flere hundretalls timer i nevnte spill (rust, ark, 7 days to die ++).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer dem garantert til å gjøre. Konsollen har nettopp kommet og allerede har utviklere patchet inn støtte for flere spill. Rise of the Tomb Raider er vel et bra eksempel. Fra 30 fps til 60 fps på Proen. Dette blir nok helt sikkert på neste Uncharted og andre lignende spill framover også. 

I forskjell fra høyere oppløsning vil høyere framerate også bero på CPU'en og med bare en 30% økning i klokkehastigheten til CPU'en vil det neppe bli mange "Pro enhanced" spill som vil kunne kjøre i 60FPS i 1080p. 

Lenke til kommentar

Ja, tror kanskje jeg velger avbiter-løsningen. Da slipper jeg å vente 1-2 mnd. 

Har du link til viften du har brukt? Ser det finnes mange ulike og er ikke helt sikker på hvem som duger best mtp. dBA og luft den flytter i timen.

Fikk gjort dette her om dagen og ble overraskende bra. PS4 ble enda mer stille og nå er det også aldri varmt inni den lenger. 

Kostet meg ikke mer enn 250kr totalt heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jeg det da riktig at PS4 Pro støtter QHD/1440P og kan komme til å gjøre det i flere spill?

Pro støtter 1080p,2K og 4K. Og bruker i noen spill da en dynamisk oppløsning som skifter avhengig av ytelse. Men om du tenker på å koble den opp til en 1440p monitor så tror jeg ikke det går. Skal ikke si det for sikkert men rimelig sikker på at det ikke går. Og at du vil da isteden få et 1080p signal. 

Lenke til kommentar

Ser jeg det da riktig at PS4 Pro støtter QHD/1440P og kan komme til å gjøre det i flere spill?

Pro støtter 1080p,2K og 4K. Og bruker i noen spill da en dynamisk oppløsning som skifter avhengig av ytelse. Men om du tenker på å koble den opp til en 1440p monitor så tror jeg ikke det går. Skal ikke si det for sikkert men rimelig sikker på at det ikke går. Og at du vil da isteden få et 1080p signal. 

For i videoen velger han helt klart manuelt 1440P, QHD, 3K fra spillmenyen på PS4 Pro.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...