Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har all min elektronikk fullstendig gjemt i et tv møbel. Har logitech elite, så funker selv med alt lukket igjen.

Har ikke hatt problemer med støy eller varme. dog har jeg fjernet mye av bakplata så det får god gjennomlufting, jeg har også laget noen hull i bånn, så det får tilgang til frisk luft, men ja, er kanskje bingo hele greia.

Min PRO er ihvertfall en del mer stillegående enn min gamle PS4.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg har en helt lukket Bolia-møbel hvor all elektronikk er plassert, og brukt Fein-saga til å skjære ut to 12cm hull i bakkant hvor jeg har plassert Noctua-vifter som er koblet til en HTC 5V-mobillader. Viftene surrer lydløst rundt og drar ut all overskuddsvarme

Inni der har jeg effektforsterker, forforsterker, Get-boks, modem og annet rask

Endret av newman221
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en helt lukket Bolia-møbel hvor all elektronikk er plassert, og brukt Fein-saga til å skjære ut to 12cm hull i bakkant hvor jeg har plassert Noctua-vifter som er koblet til en HTC 5V-mobillader. Viftene surrer lydløst rundt og drar ut all overskuddsvarme

Inni der har jeg effektforsterker, forforsterker, Get-boks, modem og annet rask

Smart. Det blir ganske varmt inni TV-benken min å. Greit om man skal steke bacon, men ellers ikke så bra. PS4 er iallfall stille.

Men hvordan kobler du den fra 4 pin og til en mobillader?

Lenke til kommentar

Sånn ca slik:

Har i tillegg en liten splitter, slik at USB-laderen drifter 2 stk Noctua 120mm vifter. Da får de akkurat passe mengde strøm til at de såvidt går rundt. 

Senker temperatur i høyre "fløy" fra litt over 50 grader til 25 grader der Primare effektforsterker og forforsterker står.

I venstre "fløy" der PS4pro står er det kanskje rundt 30 etter 2 timer Last of Us. 

Lenke til kommentar

Candyland sammenligner ARK på PS4 og PS4Pro.

https://www.youtube.com/watch?v=GDGWvcZrW5M

Ser selv ingen forskjell og milevis unna pc versjonen. Vil ikke anbefale spillet dog. Ekstremt mye bug på pc og typisk early access spill. Skjønner ikke hvorfor de gir det ut på konsoll når det ikke er ferdig på pc en gang. Dayz skal også være på vei til konsoll. Så mye problemer de har med motoren der så tipper jeg konsoll versjonene kommer til og se forferdelig ut. Ganske håpløst og i det hele tatt tenke på konsoll når pc versjonen trenger oppussing.
Lenke til kommentar

Ser selv ingen forskjell og milevis unna pc versjonen. Vil ikke anbefale spillet dog. Ekstremt mye bug på pc og typisk early access spill. Skjønner ikke hvorfor de gir det ut på konsoll når det ikke er ferdig på pc en gang. Dayz skal også være på vei til konsoll. Så mye problemer de har med motoren der så tipper jeg konsoll versjonene kommer til og se forferdelig ut. Ganske håpløst og i det hele tatt tenke på konsoll når pc versjonen trenger oppussing.

Du ser ikke forskjell? Da må jeg nesten få din adresse så jeg vet hvor jeg skal sende diplomet. Og hvordan det ser ut på PC er ikke så interessant i en konsoll tråd. Har kun prøvd det på PC og det var et makkverk. Men tydeligvis mange som liker det. Hvordan det er på PS4 vet jeg ikke. 

Ark er absolutt ikke noe jeg ville brukt i noen sammeligninger eller som referanse til noe som helst.

Som referanse nei. Sammenligne helt klart siden det er store forskjeller.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ingen forskjell ? Nå må du vel spøke? Jeg tror deg i hvertfall ikke, men må likevel spørre om du er seriøs.

Ser jo forskjell på min iPhone 7 med mysende øyne, men måtte bare for morro skyld, kikke på klippet igjen på PC i 1440p. Jeg kan ikke fortså annet enn at dette klippet må være av begredelig kvalitet allerede før det lastes opp og komprimeres ytterligere. For det ser dårlig ut uavhengig hvilken versjon det måtte være. Jeg nekter faktisk å tro det ser så grusomt ut på egen TV. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...