Mala Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Ser vel for meg at batteriet ryker kjappere om man har plugget headsett i kontrollen også. Merkelig at det skal være så store forskjeller ute å gå. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kost meg med Last of Us siste dagen, og liker det jeg ser. Har hjulpet litt på stemningen med HDR-støtten, og skuespillet er upåklagelig. Gleder meg til Part2. Håper det kommer flere HDR-spill fremover. Og min konsoll er overraskende lite hørbar når jeg spiller Last of Us. Ikke testet andre spill, så veit ikke hvordan den oppfører seg med Infamous First Light med HDR aktivert (mange rapporterer om hissige vifter). Husker jeg mistenkte at gamle PS4 kom til å lette og fly avgårde da First Light ble spilt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Farming Sumulator 17 patch notes ang Pro Added PlayStation®4 Pro Option: Screen Resolution. Full HD (2K/1080p), Quad HD (3K/1440p) and Ultra HD (4K/2160p) are available. Added PlayStation®4 Pro Option: Render Quality. “Enhanced” is only available in Full HD (2K/1080p) and enable a greater Draw Distance. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Da tok jeg en svane farvell til PlayStation Pro... solgt!!! Flere grunner... Bråk av vifter med 4K native på spill med utholdelig støy nivå. Soft checker bord oppskalering til 4K fra 1440p ikke i nærheten av 4K visuelt. Nye spill ikke klarer native 4K. HDR inplenteringen fra Sony er helt på jordet på spill de fleste har ingen HDR test pattern for å sette HDR tilpasset din egen tv. Dybde på konsollen passer ikke inn i normale tv benker med fast bak plate. Batteri tid på kontrolleren alt for dålig. Ble for mye feil for å beholde den for min del. Synd kunne vært bra men litt rushet fortidlig ute før scorpio kanskje? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Man vil vel aldri plassere en spillkonsoll inni en TV-benk med fast bakplate uansett, gjør man det ber man bokstavelig talt om bråk 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Man vil vel aldri plassere en spillkonsoll inni en TV-benk med fast bakplate uansett, gjør man det ber man bokstavelig talt om bråk Dørene var bestandig åpen og vifte støyen var helt forferdelig. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Får ikke sirkulasjon med 3 faste/tette vegger. Må ha mulighet for gjennomtrekk. Hadde du forresten forventet 4k oppløsning i spill? På en konsoll til under 4000.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 HDR på Sony spill bør fixses Xbox one S spill med HDR alle så langt jeg har spilt har en test pattern bygd in som man setter HDR brightness tilpasset hvilken tv man har veldig handy funksjon. Flere av pro spill som ikke har patterns eller bare brightness uten HDR patterns eller full HDR brightness uten justering. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 HDR på Sony spill bør fixses Xbox one S spill med HDR alle så langt jeg har spilt har en test pattern bygd in som man setter HDR brightness tilpasset hvilken tv man har veldig handy funksjon. Flere av pro spill som ikke har patterns eller bare brightness uten HDR patterns eller full HDR brightness uten justering. , og . er fine tegn som gjør lesing litt lettere 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Får ikke sirkulasjon med 3 faste/tette vegger. Må ha mulighet for gjennomtrekk. Hadde du forresten forventet 4k oppløsning i spill? På en konsoll til under 4000.. Last of Us så bra ut i 4K før viftene slår in på Max og stemningen blir avbrutt vurdererte en bord vifte mot pro og nå er det vinter? blir kos med varme sommerdager for håpe en revidert versjon med bedre kjøling kommer. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) HDR på Sony spill bør fixses Xbox one S spill med HDR alle så langt jeg har spilt har en test pattern bygd in som man setter HDR brightness tilpasset hvilken tv man har veldig handy funksjon. Flere av pro spill som ikke har patterns eller bare brightness uten HDR patterns eller full HDR brightness uten justering. , og . er fine tegn som gjør lesing litt lettere Bra slikt er viktig for deg på en gaming side. For meg mere inhold og inntrykk om spill og konsoller. Endret 11. desember 2016 av samco 1 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Pussig dette med viftestøy som du opplever samco. Jeg hører viftene godt spesielt hvis spillet kjører 60FPS eller unlocked. Men den bråker ikke mer enn min OG PS4, og jeg opplever heller ikke viftestøyen som så sjenerende at jeg ikke klarer å bruke den. Men toleranse nivået er vel forskjellig. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Pussig dette med viftestøy som du opplever samco. Jeg hører viftene godt spesielt hvis spillet kjører 60FPS eller unlocked. Men den bråker ikke mer enn min OG PS4, og jeg opplever heller ikke viftestøyen som så sjenerende at jeg ikke klarer å bruke den. Men toleranse nivået er vel forskjellig. Mulig jeg hadde en med feil, disc mekanismen bråket veldig når plater ble satt in på min skraping og støy. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Ja nå ble jeg kjempe overasket Haha! Endret 11. desember 2016 av LarZen 8 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Ser man på signaturen din samt postcounten i "Microsoft" og xbox tråder så er vel dette på grensen til fanboy trolling Samco. Endret 12. desember 2016 av Theo343 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ser man på signaturen din samt postcounten i "Microsoft" og xbox tråder så er vel dette på grensen til fanboy trolling Samco. Nei ga konsollen en fair sjangse. Desverre holdt den ikke mål synd morro med 4K på eldre spill. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Pussig dette med viftestøy som du opplever samco. Jeg hører viftene godt spesielt hvis spillet kjører 60FPS eller unlocked. Men den bråker ikke mer enn min OG PS4, og jeg opplever heller ikke viftestøyen som så sjenerende at jeg ikke klarer å bruke den. Men toleranse nivået er vel forskjellig. Syns jeg også. Har ps4 pro i en tv benk (dog med gjennomtrekk) og spiller final fantasy xv på Max og last of us uten noe merkbart til økt støy. Også batteritiden på nye kontrolleren er ikke noe jeg selv har merket. Aldri klart å spille meg tom enda. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Min første ps4 var mye roligere enn pro-en min, men jeg mistenker at jeg var heldig med den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ja det går vel begge veier med Pro og støynivået, slik som med standard PS4 tenker jeg. Litt bingo det der. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 PS4 pro er betraktelig stillere enn normale PS4. Er gjort flere tester på dette. Men en regel er at man må aldri finne på å plassere konsollen inne i et skap. Ta hånda bak konsollen etter 30 min i Uncharted 4 f.eks. Det er ekstreme mengder varmluft som presses ut og sier seg selv det blir problem inne i et skap. Min vanlige PS4 er nesten helt støyfri pga SSD og at den oppå tv benken og ikke inne. PS4 Pro er enda stillere igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå