Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løser det problemet ved å ha 2 kontrollere fulladet. Går aldri tom på én kontroller med mindre jeg da har glemt å legge den til lading siden forrige økt..og det kan jo skje om det går litt fort i svingene noen gangner. Når jeg hentet Pro fra Gamestop fikk jeg tilbud om en 2-3 meter lang USB-kabel til fin pris pga. PRO kjøp, og da kan også jeg omsider lade og spille samtidig :p 

Så det er aldri helt krise for min del.

Lenke til kommentar

Da ble litt black friday spill levert. Inc uncharted 4. Spilt litt og inntrykk følger på Ps pro.

Litt mere soft look enn Last of Us med checker bord rendering mot ekte 4K.

HDR bra og naturlig sol lys med bra punch i skudd effekter.

Gode skygge detaljer med gode gradiasjoner mot lyse partier.

Litt bekymra om nye spill aldri klarer native 4K på pro.

Lenke til kommentar

Litt minuser på pro ... USB stick i front må være rimelig av type slim line .alt for liten plass.

Dybde på konsollen er nesten for dyp til et vanelig lukket tv kabinet med bak plate.

Støy hørers ut som et grus tak når disker går inn og ut av drevet.

Nedlasting tid ... ja Sony vi er i 2016 forferdelig tregt mot Xbox one.

Bak grunn nedlasting må man virkelig velge ha Ps pro i standby når man skal slå den av? Auto på Xbox one.

Om jeg vil avslutte spill x for å få spilt spill xx ... noe så irritabelt

Lenke til kommentar

Dere som går tom for strøm. Hvor lange spill økter har dere egentlig? :D

Setter min i lade stasjonen etter bruk jeg så har aldri gått tom for strøm noen gang.

Er det så sunt for ps4 kontrolleren din da, jeg tømmer 1 å 1 av 4 kontrollere da, så ladder 2 å 2 da, opps 1 kontroller passer ikke i den ladderen da, det er en kontroller til 2000.kr har fått høre det er bort kasta penger da.

Lenke til kommentar

Er det så sunt for ps4 kontrolleren din da, jeg tømmer 1 å 1 av 4 kontrollere da, så ladder 2 å 2 da, opps 1 kontroller passer ikke i den ladderen da, det er en kontroller til 2000.kr har fått høre det er bort kasta penger da.

Sikkert ikke. Men innen batteriet er ødelagt så er det på tide å skifte kontrolleren uansett :p

Lenke til kommentar

Støy hørers ut som et grus tak når disker går inn og ut av drevet.

Dette irriterer meg med både Xbox One og PS4/PS4 Pro. Nintendo Wii U lager nesten ikke lyd og føles fløyelsmykt ut idet man setter i platene. 

Men til gjengjeld kan det være et realt helvete å spille et spill fra disk. Bayonetta på Wii U er kanskje min verste spillopplevelse noensinne.

Lenke til kommentar

Men til gjengjeld kan det være et realt helvete å spille et spill fra disk. Bayonetta på Wii U er kanskje min verste spillopplevelse noensinne.

Der har jeg ingen kommentar da jeg har hatt 0 problemer med noen av platene til min Wii U :-p Har bare spilt Bayonetta 2 på Wii U og det fungerer bra :-p

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd treskeverket av eit drev i PS3-en har eg slutta heilt med plater. Kjøper alt gjennom Steam eller PS Store. Blir av og til litt dyrare, men det er verdt det. Mindre støy, mindre ting å halde styr på, slepp inn og ut med plater, og alt ligg på kontoen min.

Lenke til kommentar

Sikkert ikke. Men innen batteriet er ødelagt så er det på tide å skifte kontrolleren uansett :p

PS4 kontrolleren bruker "lithium-ion" batteri og da kan man lade så ofte man vill. Faktisk så anbefales det ikke å tømme disse batteriene helt ned, men sette dem til ladning når ikke i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...