Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://youtu.be/Hc9Ldyi2lrQ?t=1h54m34s

Kanskje gammelt nytt, men håper virkelig watch dogs 2 er bedre på ps4 pro enn videon over. Se 1 min, lagger jo helt sykt.

eneste man trenger å gjøre for å fjerne lagg fullstending i spillet er å deaktivere alt av online vissvas i settings menyen i spillet, sleit som bare pokker med lagg frem til søndag da jeg endelig gikk lei og deaktiverte online biten så forsvant alt av lagg i samme slengen så er nokk noe med online biten som er ødelagt, men styrte unna online i det første og gjør nokk det samme i det nye så sant ikke noen venner vil bli med på coop missions

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som har kjøpt PS4Pro og kun har brukt den til HD-TV. Er det grei oppgradering eller er det for tidlig å si om det nå?
Jeg har en PS4 nå, og vil egentlig prøve å selge den og kjøpe Pro'n.
Hvis ikke det er noe store forskjeller enda så kanskje greit å vente litt? Eneste oppgraderingen jeg kan se nå er at jeg kan gå fra 500GB til 1 TB.

Lenke til kommentar

Noen som har fått HDR til å virke på Netflix i PS4pro ennå? Jeg har HDR-tv (Samsung JS8005) og 4K-superabn, men ingen HDR-symbol å finne... 

Får HDR til å virke på Ratchet&Clank. 

Verken Youtube eller Netflix funker med HDR på PS4. Kommer vel oppdatering om ikke lenge. 

Lenke til kommentar

Noen som har fått HDR til å virke på Netflix i PS4pro ennå? Jeg har HDR-tv (Samsung JS8005) og 4K-superabn, men ingen HDR-symbol å finne... 

Får HDR til å virke på Ratchet&Clank. 

Verken Youtube eller Netflix funker med HDR på PS4. Kommer vel oppdatering om ikke lenge. 

Om du tenker på PS4 "vanilla" så vil du ikke få HDR på Netflix da 4K og HDR går hånd-i-hånd hos Netflix. Der er man avhengig av en PS4 Pro .

Kilde: http://arstechnica.co.uk/gaming/2016/10/ps4-hdr-no-games-media-useless/

Sure, it appears 1080p HDR content is technically possible, but with no games or media apps that support it, there's nothing PS4 owners can use it for—and for now, both Netflix and Amazon have no plans to implement support either.

Men jeg fant denne som beskriver problematikken rundt HDR, 4K og mangel på HDR-passthrough i PSVR-boksen (som i mitt hode er helt utrolig at går an):

http://www.forbes.com/sites/johnarcher/2016/11/13/ps4-pro-suffering-widespread-tv-connection-failures-and-everyone-is-blaming-everybody-else/#2a97155a3662

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Då var konsollen endeleg på plass og eg er i gang med Bloodborne.  :ph34r:

Er det noko å hente på å montere ein SSD i konsollen? Eg har ikkje bruk for så mykje lagringsplass, så det er evt. ikkje nødvendig med så mange GB, men har det noko for seg ift. lastetider?

Lenke til kommentar

Er det noko å hente på å montere ein SSD i konsollen? Eg har ikkje bruk for så mykje lagringsplass, så det er evt. ikkje nødvendig med så mange GB, men har det noko for seg ift. lastetider?

Ja ihvertfall på spill som bloodborne. Vanlig PS4 har SATA2, så du hadde ikke mye å hente med en SSD, mens PS4 Pro har SATA3, og du får en del raskere laster tider.

Om det er verdt det eller ikke for være opp til den enkelte

Lenke til kommentar

Syns det var ett veldig kjedelig spill i grunn, og orket aldri spille det mer enn halv ferdig. Men må vel kanskje fyre det opp igjen etter hvert ;) Var vel aldri ett fullpriset spill, og det er vel enda billigere nå så det er nok verdt en titt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja ihvertfall på spill som bloodborne. Vanlig PS4 har SATA2, så du hadde ikke mye å hente med en SSD, mens PS4 Pro har SATA3, og du får en del raskere laster tider.

Om det er verdt det eller ikke for være opp til den enkelte

bestilte selv 1tb ssd i sist uke til pro så gleder meg til å få den i hus

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg har lenge hatt lyst å anskaffe meg PS4, og nå så jeg kampanjer på maskinen til rundt 2500. 

Det var da altså fordi Pro versjonen er lansert, fant jeg ut :p Men så spørs det, er det verdt drøye 1500 kroner ekstra for Pro versjonen, når jeg ikke eier en 4K TV enda? Personlig tviler jeg litt på det.. 

Lenke til kommentar

Jeg vil si at Pro er veien å gå om du først skal ha deg en konsoll, den hjelper på for oss andre som kun sitter med 1080p TV`er også :) Flottere spill og bedre flyt. Kommer selvsagt ann på hvor mye du spiller da, men for min del var Pro aldri noe tvil i grunn. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...