Marius_J Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har gamestop enda tilbudet med å bytte inn min gamle ps4 1tb mot pro? Jeg har en hw30 Sony projektor. Blir jeg å merke noen forskjell når jeg ikke har 4K? Noen forskjell i vr? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Akkurat prøvd Shadow of Mordor. Og damn for en forskjell altså! Vesentlig skarpere bilde. Og så er jo screencapture biten i spillet helt fantastisk gøy å leke med. Tok dette mens jeg testet litt EDIT: Men må bare få presisere at det ser mye bedre ut på TV. Endret 12. november 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har gamestop enda tilbudet med å bytte inn min gamle ps4 1tb mot pro? Jeg har en hw30 Sony projektor. Blir jeg å merke noen forskjell når jeg ikke har 4K? Noen forskjell i vr? Når jeg hentet min Pro på torsdag sa de på Gamestop at innbyttemuligheten skulle vare til uti november, 17 eller 18 tror jeg. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ble overrasket av hvor mye lyd det var fra pro'en, men fant ut dette gjelder under innstallasjon av spill. Når spilla er innstallert roer den seg ner til et bra nivå. Hadde en veldig snill ps4 da, nesten lydløs. Og med dette mener du vel installasjon fra optisk plate? En løstliggende disk som snurrer med mange tusen RPM vil selvsagt generere en del lyd. Men nå har ikke jeg brukt optisk plate for å laste eller installere spill på ca. 4 år and never looked back. Optiske plater kommer kun inn i huset med høykvalitets film og selv der har man fullgode alternativer på 50ish GB. Mye bra bilder her! Fornøyd jeg også nå: 65KS9505, Yamaha YSP-2700 (helt rå lyd!), PS4 Pro, og Samsung UBD8500 UHD BD-spiller Bedre kan det ikke bli! IMG_0062.JPG Dere som har basskasser stående på gulvet bor i enebolig håper jeg? Hadde blitt nuts om noen gjorde slik i rekkehus eller blokk. Henrik: WAF ble enkelt løst med "ManCave" for 10 år siden her Oh the bliss. "Wife Aversion Feature" Er installasjon fra disk ja Kjøper de spilla jeg kan på disk. En fordel med dette er jo å få spilla litt før release fra diverse nettbutikker. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Og damn for en forskjell altså! Vesentlig skarpere bilde. Skulle bare mangle med over dobbel ytelse håper på at spillprodusenter tar PRO serien seriøst og gir oss options og gir oss flexibilitet i grafïkk instillinger. Fikk tak i over disk på Elkjøp, måtte spørre og de hadde inne på lager. også så jeg en stakkar som hadde kjøpt seg Slim med spill bundle til 4k, har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke stoppet han Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 I menyen til PS4 Pro så er det et valg som heter "informasjon om videoutdata", under denne informasjonen står det at: HDR på TV'n støttes ikke! Har ingen betydning om jeg aktiverer HDR manuelt på TV'n. Er det noe jeg har oversett eller? Har Samsung UE65KS som skal støtte HDR. Du må aktivere UHD Color for den HDMI-porten PS4 er koblet til. Sjekk bilde-innstillinger for TVen så finner du det Flott, det virket! Trodde virkelig i dagens automatiske samfunn hvor dingsebomsene snakker sammen at dette gikk automatisk for støttede produkter. Det vil si at det potensielt er en del som tror de har HDR-bilde, men som faktisk ikke har det likevel, siden dette må gjøres manuelt.... Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har gamestop enda tilbudet med å bytte inn min gamle ps4 1tb mot pro? Jeg har en hw30 Sony projektor. Blir jeg å merke noen forskjell når jeg ikke har 4K? Noen forskjell i vr? Tilbudet varer fram til 22 November i følge ansatte i min lokale Gamestop. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Mye bra bilder her! Fornøyd jeg også nå: 65KS9505, Yamaha YSP-2700 (helt rå lyd!), PS4 Pro, og Samsung UBD8500 UHD BD-spiller Bedre kan det ikke bli! IMG_0062.JPG Meget nice oppsett, cleant og flott. Hørt mye bra om den yamaha lydplanken også, og TVen er kjempe nice. Sparer penger selv til å gå till innkjøp av 2 av disse. Har 2 12" svs fra før, og hørte disse xtz på en hifi messe for 1 år siden, de har extension helt ned til 14hz (uporta). Tror også de vil fungere bra med Bowers & Wilkins frontene mine. http://www.surround.no/hoyttaler/subwoofer/xtz-cinema-sub-3-x-12-subwoofer-sort.html De er ganske store dog Passer seg ikke i hovedstua for å si det sånn. Ekke meninga å gå offtopic, skal slutte, men lyd er en kjempe stor hobby for meg, og morsomt å se så mange her inne har så flotte opplegg. Endret 12. november 2016 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har gamestop enda tilbudet med å bytte inn min gamle ps4 1tb mot pro? Jeg har en hw30 Sony projektor. Blir jeg å merke noen forskjell når jeg ikke har 4K? Noen forskjell i vr? Forskjellene i VR er minimale. Men Digital Foundry skryter av å bruke Pro på en vanlig HD-tv. Mye bedre antialiasing, skarpere bilde og mer detaljer. Så det er noe for seg i å kjøpe en Pro også for de som ikke har 4k tv. Men du bør da være over gjennomsnittet interessert i bildekvalitet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Har gamestop enda tilbudet med å bytte inn min gamle ps4 1tb mot pro? Jeg har en hw30 Sony projektor. Blir jeg å merke noen forskjell når jeg ikke har 4K? Noen forskjell i vr? Forskjellene i VR er minimale.Men Digital Foundry skryter av å bruke Pro på en vanlig HD-tv. Mye bedre antialiasing, skarpere bilde og mer detaljer. Så det er noe for seg i å kjøpe en Pro også for de som ikke har 4k tv. Men du bør da være over gjennomsnittet interessert i bildekvalitet. Forskjellene i VR er minimale? Hvor har du det fra? Jeg har lest det stikk motsatte, at siden man i VR kommer så nærme skjermen får man mye mer nytte av de forbedringene som PS4 pro gir når det gjelder oppløsning, detaljgrad og anti aliasing f.eks Endret 12. november 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Akkurat prøvd Shadow of Mordor. Og damn for en forskjell altså! Vesentlig skarpere bilde. Og så er jo screencapture biten i spillet helt fantastisk gøy å leke med. Tok dette mens jeg testet litt EDIT: Men må bare få presisere at det ser mye bedre ut på TV. Er bilde bedre i vr headsettet ditt nå med PsPro forhold til vanlig ps4, for jeg har ikke den type tv som trengs til utnytte ps4 pro fullt ut da. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Forskjellene i VR er minimale? Hvor har du det fra? Jeg har lest det stikk motsatte, at siden man i VR kommer så nærme skjermen får man mye mer nytte av de forbedringene som PS4 pro gir når det gjelder oppløsning, detaljgrad og anti aliasing f.eks Beklager. Jeg har ikke prøvd selv enda. Tok bare en dårlig antakelse ut fra disse to videoene jeg nettopp hadde sett, og der må jeg myse for å se noen forskjeller. Men ser nå etter et dypere søk at Pro skal gi et merkbart løft i VR Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har ikke prøvd det selv enda. Men det jeg har hørt er PS4 Pro er PSVR slik PSVR er ment å oppleves, og at en stor grunn til at PS4 Pro i det hele tatt eksisterer er for å gi en god opplevelse med PS VR. Det siste her er jo spekulasjoner såklart, men likevel. Merker jeg har lyst på PS VR nå. Det mest provoserende er at jeg må skaffe Move-kontrollere ... Ugh. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Akkurat prøvd Shadow of Mordor. Og damn for en forskjell altså! Vesentlig skarpere bilde. Og så er jo screencapture biten i spillet helt fantastisk gøy å leke med. Tok dette mens jeg testet litt EDIT: Men må bare få presisere at det ser mye bedre ut på TV. Er bilde bedre i vr headsettet ditt nå med PsPro forhold til vanlig ps4, for jeg har ikke den type tv som trengs til utnytte ps4 pro fullt ut da. Du trenger ikke et 4k-tv for å få glede av Pro. Supersampling er en godt merkbar forskjell for vanlig HD-tv Se denne videoen fra 3:50 og et par minutter https://youtu.be/rHJHyZMdxdc?t=3m49s Og se så denne videoen videoen fra 4:30 og et par minutter: Den gir et godt eksempel på hvordan Pro rydder opp selv på en 1080p skjerm. https://youtu.be/ZOJHOyEBVI0?t=4m30s Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Mye bra bilder her! Fornøyd jeg også nå: 65KS9505, Yamaha YSP-2700 (helt rå lyd!), PS4 Pro, og Samsung UBD8500 UHD BD-spiller Bedre kan det ikke bli! IMG_0062.JPG Meget nice oppsett, cleant og flott. Hørt mye bra om den yamaha lydplanken også, og TVen er kjempe nice. Sparer penger selv til å gå till innkjøp av 2 av disse. Har 2 12" svs fra før, og hørte disse xtz på en hifi messe for 1 år siden, de har extension helt ned til 14hz (uporta). Tror også de vil fungere bra med Bowers & Wilkins frontene mine. http://www.surround.no/hoyttaler/subwoofer/xtz-cinema-sub-3-x-12-subwoofer-sort.html De er ganske store dog Passer seg ikke i hovedstua for å si det sånn. Ekke meninga å gå offtopic, skal slutte, men lyd er en kjempe stor hobby for meg, og morsomt å se så mange her inne har så flotte opplegg. last ned.jpg Bowers & Wilkins? Ser mer ut som Klipsch RF7.. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Akkurat prøvd Shadow of Mordor. Og damn for en forskjell altså! Vesentlig skarpere bilde. Og så er jo screencapture biten i spillet helt fantastisk gøy å leke med. Tok dette mens jeg testet litt EDIT: Men må bare få presisere at det ser mye bedre ut på TV. Er bilde bedre i vr headsettet ditt nå med PsPro forhold til vanlig ps4, for jeg har ikke den type tv som trengs til utnytte ps4 pro fullt ut da. Du trenger ikke et 4k-tv for å få glede av Pro. Supersampling er en godt merkbar forskjell for vanlig HD-tv Se denne videoen fra 3:50 og et par minutter https://youtu.be/rHJHyZMdxdc?t=3m49s Og se så denne videoen videoen fra 4:30 og et par minutter: Den gir et godt eksempel på hvordan Pro rydder opp selv på en 1080p skjerm. https://youtu.be/ZOJHOyEBVI0?t=4m30s Bare så synd frameraten ikke holder mål på Tomb Raider. Klare og mange dropp under 30 fps. Dette kom med 1.05 patchen. Før patchen kjørte det stabilt 30 frames hvertfall på ps4. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Flere spill som kjører dårligere på PS4 Pro:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-why-are-some-ps4-pro-titles-running-slower-than-base-hardware Har selv bare fått testa The Last of Us på Pro enda, men ikke nok til å merke noe annet enn meget pen bildekvalitet på min 4k HDR tv. Endret 12. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Flere spill som kjører dårligere på PS4 Pro:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-why-are-some-ps4-pro-titles-running-slower-than-base-hardware Har selv bare fått testa The Last of Us på Pro enda, men ikke nok til å merke noe annet enn meget pen bildekvalitet på min 4k HDR tv. Problemet med Tomb Raider er at det kjører dårlig på standar ps4 også etter den nye patchen. Håper de klarer å rette dette opp på begge maskinene. Ellers er jeg veldig fornøyd med andre titler, selv på 1080p tv Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Merker at jeg er lysten på PS4 Pro selv. Solgte min vanlige Ps4 for noen måneder siden med alle spillene så blir fort dyrt. Sugen på BF1 på pro. Synes originale konsoll versjonen ser helt forferdelig ut, og foretrekker kontroll og sitte i en godstol Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Flere spill som kjører dårligere på PS4 Pro:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-why-are-some-ps4-pro-titles-running-slower-than-base-hardware Har selv bare fått testa The Last of Us på Pro enda, men ikke nok til å merke noe annet enn meget pen bildekvalitet på min 4k HDR tv. Testa TLoU en god del også, og jeg liker helt klart 1800p 50-60Fps bedre enn 4K 30Fps. Merker at det er litt inkonsekvent, men jeg tar det over en evnt lavere oppløsning (hvis det var i tankene) i dette spillet. Jeg syntes 1800p er ganske nærme 4K her. Mener jeg merket mer forskjell i Gears of war 4 på PC. Litt skuffa over Uncharted 4 SP. Det er fortsatt 30 Fps, og 1440p gjør liksom ikke så sykt mye. Men det ser jo bedre ut enn det noen gang har gjort, og HDR hjelper på også. Jeg hadde håpet iallefall førsteparts utviklere som ND, kunne skvise 1440p 60Fps og 1800p-4k 30Fps i slike nye AAA titler. Blir spennende å se det nye God of War og andre spill. Endret 12. november 2016 av cuberen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå