samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Da henta jeg nettop ut en Ps4 Pro fra Elkjøp ....... Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tvn støtter 1080p og 2160 med HDR ... så langt plug n play Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fra 2:15. Bare popper av lokket. Veldig grei løsning for å rengjøre viften litt. https://www.youtube.com/watch?v=euBlNq5kda0&feature=youtu.be&t=134 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Last of us remasterd ser helt fantastisk ut.... med HDR og sortnivået fra en Oled .... Herregud kor herlig ..... 2 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Digg!Må innrømme jeg er så hekta på bildekvalitet, at jeg kjøpte Uncharted 4 på nytt. (Finn.no)Har også kjøpt Tomb Raider "på nytt" til PS4, da jeg hadde spilt det på Xbox One for 1 år siden, men komboen PS4 Pro-enhanced og et brett med VR fikk meg til å kjøpe spillet igjen. (Xbox One versjonen er allerede solgt på finn).Og så ville jeg normalt kjøpt Titanfall 2 til Xbox One, men tror det blir PS4 Pro-utgaven denne gang.Var innom Platekompaniet og fikk byttet mitt Battlefield 1 XboxOne-utgave til PS4-utgaven. (Hadde ikke brutt forseglingen).Jeg venter fortsatt på at Expert skal få inn min forhåndsbetalte PS4 Pro, men det ser ut til å bli mandag eller onsdag neste uke.Det jeg ser er at Sony har gjort noe virkelig smart denne gang. Microsoft kom med en S-utgave for 1 måned siden, og det Sony leverer nå i sin Pro-utgave går Xbox One S en høy gang. Noe som resulterer i at jeg kjøper flere av spillene til PS4 enn jeg normalt ville gjort. Min ultimate konsoll november 2016 ville vært:PS4 Pro sine ytelser, med Xbox One S sitt UHD-drev (og kommende Atmosstøtte), og Xbox sin Elite Controller. Endret 11. november 2016 av Tor Rasmussen 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Føler at tommlene sklir av Ps pro stikkene savner allerede elite kontrolleren. Må få kjøpt noe stick caps for å holde ut lol Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fra 2:15. Bare popper av lokket. Veldig grei løsning for å rengjøre viften litt. https://www.youtube.com/watch?v=euBlNq5kda0&feature=youtu.be&t=134 Genialt. Har alltid likt å kunne støvsuge og komme til vifter og slikt. Dette virket mye enklere enn hva det har vært på lenge i konsollverden. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Herregud kor knotete Psn store fortsatt er mot live. Finner ingen av mine gammle spill Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Føler at tommlene sklir av Ps pro stikkene savner allerede elite kontrolleren. Må få kjøpt noe stick caps for å holde ut lol Stikkene løser du ved å sette på Xbox One sine stikker i en DualShock 4 kontroller. Her er stikkene: Grisebillig Ebay, Finn.no eller enda bedre Elite sticks til Dualshock 4 Ebay.com Og så lett skifter du dem: https://youtu.be/14dtamNNpDA?t=43s Endret 11. november 2016 av Tor Rasmussen 2 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Herregud kor knotete Psn store fortsatt er mot live. Finner ingen av mine gammle spill På Playstation sin hovedmeny, cross bar, bla helt til høyre hvor du ser arkiv/bokhylle. Gå inn der, sorter på spill, og du ser alt du eier. Endret 11. november 2016 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Føler at tommlene sklir av Ps pro stikkene savner allerede elite kontrolleren. Må få kjøpt noe stick caps for å holde ut lol Stikkene løser du ved å sette på Xbox One sine stikker i en DualShock 4 kontroller.Her er stikkene:Finn.no eller enda bedre Ebay.com Og så lett skifter du dem: https://youtu.be/14dtamNNpDA?t=43s Skal bestille et par føler jeg har null kontroll med slippery sticks... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Helt klart mye roligere denne maskinen sammenlignet med gamle utgaven min Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) fikk testa internettmulighetene på pro i dag da jeg tok turen til mor siden de har 300/300 fra lyse og endte opp å laste ned alt av digitale spill jeg ville ha fra psn på 4,5 timer, fikk 270,mbps ned og 300,2mbps opp på testen og lasta ned med ca 10mb/s per fil av de 3 spilla som var aktive til enhver tid, så bra hastigheter på den nye konsollen, veldig fornøyd da den gamle ps4 ikke hadde noe i nærheten hverken kabla eller trådløst Endret 11. november 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Enorm forbedring på nettverksiden ja! Endret 11. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 PostNor er jo helt ubrukelige så stakk innom Elkjøp å plukket med meg en der like greit. Da er siste medlem i PS familien på plass 8 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Har visst fått meg ps4 pro. Fins det en liste over spill som har pro-støtte nå? Har funnet lister som blander fremtidige og nåværende, men jeg vil vite hvilke som har støtte nå. Endret 11. november 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jævlige stilig Larsen Lenke til kommentar
Lfosha Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Min kom faktisk idag? ikke værst av postnord å få den fra Oslo til indre Troms på 2 dager? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 http://www.roadtovr.com/playstation-vr-psvr-on-ps4-pro-vs-ps4-review-comparison/En test som viser litt PSVR på PS4 vs. PS4 Pro.Interessant er videoen vedrørende Robinson. En ting er kortere lastetid, men syns teksten er mye mer lesbar på PS4 Pro kontra PS4. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) PostNor er jo helt ubrukelige så stakk innom Elkjøp å plukket med meg en der like greit. Da er siste medlem i PS familien på plass Flott LarZen, men hvor er alle xboxene haha Neida, fin samling det, men hadde gjort seg å få ryddet i kablene, men det er min OCD Merker jeg blir ganske triggered av det Når jeg ser sånn må jeg alltid se et sånn her bilde for å roe ned sjela Endret 11. november 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå