Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg!
Må innrømme jeg er så hekta på bildekvalitet, at jeg kjøpte Uncharted 4 på nytt. (Finn.no)
Har også kjøpt Tomb Raider "på nytt" til PS4, da jeg hadde spilt det på Xbox One for 1 år siden, men komboen PS4 Pro-enhanced og et brett med VR fikk meg til å kjøpe spillet igjen. (Xbox One versjonen er allerede solgt på finn).
Og så ville jeg normalt kjøpt Titanfall 2 til Xbox One, men tror det blir PS4 Pro-utgaven denne gang.
Var innom Platekompaniet og fikk byttet mitt Battlefield 1 XboxOne-utgave til PS4-utgaven. (Hadde ikke brutt forseglingen).
Jeg venter fortsatt på at Expert skal få inn min forhåndsbetalte PS4 Pro, men det ser ut til å bli mandag eller onsdag neste uke.

Det jeg ser er at Sony har gjort noe virkelig smart denne gang. 
Microsoft kom med en S-utgave for 1 måned siden, og det Sony leverer nå i sin Pro-utgave går Xbox One S en høy gang. Noe som resulterer i at jeg kjøper flere av spillene til PS4 enn jeg normalt ville gjort.

 

Min ultimate konsoll november 2016 ville vært:
PS4 Pro sine ytelser, med Xbox One S sitt UHD-drev (og kommende Atmosstøtte), og Xbox sin Elite Controller.

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler at tommlene sklir av Ps pro stikkene savner allerede elite kontrolleren.

Må få kjøpt noe stick caps for å holde ut lol

Stikkene løser du ved å sette på Xbox One sine stikker i en DualShock 4 kontroller.

Her er stikkene:

Grisebillig Ebay, 

Finn.no 

eller enda bedre Elite sticks til Dualshock 4 Ebay.com

 

Og så lett skifter du dem:

https://youtu.be/14dtamNNpDA?t=43s

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Føler at tommlene sklir av Ps pro stikkene savner allerede elite kontrolleren.

Må få kjøpt noe stick caps for å holde ut lol

 

Stikkene løser du ved å sette på Xbox One sine stikker i en DualShock 4 kontroller.

Her er stikkene:Finn.no eller enda bedre Ebay.com

Og så lett skifter du dem:

https://youtu.be/14dtamNNpDA?t=43s

Skal bestille et par føler jeg har null kontroll med slippery sticks...

Lenke til kommentar

fikk testa internettmulighetene på pro i dag da jeg tok turen til mor siden de har 300/300 fra lyse og endte opp å laste ned alt av digitale spill jeg ville ha fra psn på 4,5 timer, fikk 270,mbps ned og 300,2mbps opp på testen og lasta ned med ca 10mb/s per fil av de 3 spilla som var aktive til enhver tid, så bra hastigheter på den nye konsollen, veldig fornøyd da den gamle ps4 ikke hadde noe i nærheten hverken kabla eller trådløst

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

PostNor er jo helt ubrukelige så stakk innom Elkjøp å plukket med meg en der like greit. Da er siste medlem i PS familien på plass :)

 

 

Flott LarZen, men hvor er alle xboxene ;) haha

 

Neida, fin samling det, men hadde gjort seg å få ryddet i kablene, men det er min OCD :D Merker jeg blir ganske triggered av det :p

 

Når jeg ser sånn må jeg alltid se et sånn her bilde for å roe ned sjela

51tDROUjYsL.jpg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...