Dr.Peedee Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Jo, det går hvis du følger denne veiledningen. Gjorde det nettopp selv. https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/device-activation-deactivation/how-to-deactivate-a-playstation-4-system/ Alternativ kilde. https://www.reddit.com/r/PlayStationPlus/comments/32wk30/how_to_deactivate_ps4_on_a_console_that_you_no/ Bare husk at du skal finne "Media and Devices" nede til venstre på en meny, og ikke "Device" oppe på skjermen. Når du har funnet "Media and Devices" kan du gå inn der og velge "Deactivate all". Funket gull det. Ja, tusen takk ## Sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 10. november 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fuck! Oppdaterin på BF1 er nå oppe i 9 timer!!!! Starta på 7 timer. Sitter med kablet net og 100/100 fiber. Er vel ikke bare meg som sitter med ny maskin og laster ned patcher .... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Får da spilt litt på kampanjen så lenge ... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har 100/100 fiber selv og makser ut linja. Lastet ned hele BF1 + updates på 1t 30 min totalt. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvordan er støynivået folkens? Har ikke fått hentet min enda. Er litt slakk i pelsen i dag og har huset fullt i besøk, så ting kræsja litt der Så langt så er støynivået på circa samme nivå som min dag en PS4 (min PS4 har alltid vært stillegående). Altså det er på et nivå at jeg registrer lite lyd fra der jeg sitter. Målte støynivå og det varier mellom 42-50+ dB bak min PS4 Pro og rundt 32+ dB der jeg sitter (ca 2 meter fra PS Pro). Kun spilt Tomb raider så langt, så det kan forandre seg med andre spill selvsagt. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen flere som opplever at konsollen flyter litt raskere i menyene? Jeg er nå imponert, og jeg er velkommen til at vi oftere får konsoll oppgraderinger.Herlig, nå er det bare å glede seg til nye titler Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen flere som opplever at konsollen flyter litt raskere i menyene? Jeg er nå imponert, og jeg er velkommen til at vi oftere får konsoll oppgraderinger. Herlig, nå er det bare å glede seg til nye titler Lagt merke til det selv, men var usikker på om det var "rose tinted glasses" etter ha fått oppdatert konsoll i huset. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tror nok det. Så en synkron videosammenligning på YT, jeg kunne ikke se forskjell hvertfall ? Men bra folk er fornøyd! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Då har eg i alle fall fått leveringsbekreftelse frå Expert. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Noen flere som opplever at konsollen flyter litt raskere i menyene? Jeg er nå imponert, og jeg er velkommen til at vi oftere får konsoll oppgraderinger. Herlig, nå er det bare å glede seg til nye titler Lagt merke til det selv, men var usikker på om det var "rose tinted glasses" etter ha fått oppdatert konsoll i huset. Tror det er en placebo-effekt ja. Digitalfoundry brukte alle menyer side om side med en ps4 og en ps4 pro og i den timelapsen så går alt like fort på begge konsoller. Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Då har eg i alle fall fått leveringsbekreftelse frå Expert.Har også fått bekreftelse fra Expert. Utrolig kjipt å måtte vente til over helga når de sa sist ulest de hadde mottatt dem og at jeg kunne regne med å få på release dagen. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Tok over 12 timer å laste ned oppdateringen til BF1 på ps pro! Noen andre som har opplevd sinnsykt trege nedlastinger siste døgn? Er det noen som har lasta ned BF1 patchen og sett om denne har forbedringer for pro. Vet det er lovet, men når? Vet sef at dette skyldes at litt for mange nå har fått pro og må laste bed samme patch samtidig Endret 11. november 2016 av Mazeking Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hoy, får virkelig håpe konsollen har oppdatert Bf1 selv i løpet av natten da...*tusle opp å sjekke* Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) BF1 er visstnok oppdatert. Jævla sært å ikke bare komme med en offisiell uttalelse. Det samme gjelder FIFA 17. EA har ikke sagt et pip, og Sony lovet at det skulle være klart til release.. Endret 11. november 2016 av Emils. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Jeg lasta ned 40GB pluss igår kveld. Gikk unna med rundt 30MB pr sek. Ingen BF1 vel og merke, bare Ratchet and Clank, Resident Evil og div andre spill Endret 11. november 2016 av newman221 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Å I helvete for en forbedret WiFi det er på Pro. Stod på 2,4ghz nettverket som følger av backup gjenoppretting.. Klokket inn 70/70mbs på nettverkstesten der. Der har aldri skjedd i noen PS historie noensinne her i huset Med 5ghz kom den på 75/100.Jævlig nøgd. Endret 11. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 22 av 22 kolli - Hentet og videresendt 11.11.2016 10:22, SKILLINGARYD, Sverige Beregnet levering: 14.11.2016 Blir over helga då. Har ikkje så mykje tid før, så det går fint. Avsender: 56831 SKILLINGARYD Tjeneste: PostNord Partloads Tilleggstjeneste: Varestrøm: Dir. spredning Totalvekt (kg): 498 kg Volum (dm3): 3924 dm3 Antall kolli: 22 Ser ut som eg skal få eit halvt tonn PS4. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Greit den er litt feitere enn de andre modellene, men hjelpes Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ser ut til at man har en del å tjene på ssd http://gearnuke.com/first-ps4-pro-ssd-footage-shows-extremely-impressive-load-times-bloodborne/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 En del å tjene i lastetid men en får fremdeles mer bang for bucks på vanlig snurredisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå