Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filen som ligger på playstation sine sider virker ikke. det er vist bare en update fil (ca300MB), og ikke instalasjonsfil (ca900MB)

Så hvis noen andre sliter med det, prøv å finn den på 900mb.

jeg fant den på http://ps4firmware.com/ under recovery. håper den er til og stole på.

Den siden du lenket til virker litt "shady".

For å oppklare for fremtidige søkere.

Det er 2 filer Sony har ute. Vanlig enkeloppdateringsfil på ca 300mb.

Og resintall av hele systemet på ca 850mb. Det er den filen du trenger ved skifte av harddisk.

Scroll helt ned på denne siden, åpne det siste "pluss-symbolet"

Les trinnene, og last filen ned på trinn 2.

Lenke til kommentar

Har sitti her 1 og en halv time og prøvd og få oppdatert firmwaren på proen.

Har bytte til 2 TB hdd.

Fikk det F"#¤ ikke til før nå.

Filen som ligger på playstation sine sider virker ikke. det er vist bare en update fil (ca300MB), og ikke instalasjonsfil (ca900MB)

jeg fant den på http://ps4firmware.com/ under recovery. håper den er til og stole på.

Har du byttet HDD må du selvfølgelig bruke den største filen. Den minste er bare for å patche opp eksisterende installasjon.

Lenke til kommentar

Har sitti her 1 og en halv time og prøvd og få oppdatert firmwaren på proen.

Har bytte til 2 TB hdd.

Fikk det F"#¤ ikke til før nå.

jeg fant den på http://ps4firmware.com/ under recovery. håper den er til og stole på.

Hvilken systemversjon kom den med som standard ?

Edit. Siden jeg nå har vært og kjøpt. Den kom med versjon 3.70 ut av esken.

Endret av MrGamer
Lenke til kommentar

Final Fantasy 15

Square Enix will offer two enhanced display modes for owners of the new and more powerful PlayStation 4 Pro console. One will display the game in 4K resolution at 30 frames per second; the other will display the game at today's standard 1080p resolution but at 60 frames per second.

Lenke til kommentar

Henta min for 2-3 timer siden, flott konsoll.

Føler at det er vanskelig å se forskjell på spillene fra vanlig og Pro, men føler forskjellene blir større etterhvert, føler på måte mange spill nå bare har litt skrudd opp oppløsing og thats it. Men for all del, en bra konsoll. Veldig spent på det som kommer fremover.

HDR fungerer fint, har LG OLED65E6 TV. Konsollen støtter ikke Dolby Vision som er litt synd, da det er en god del bedre enn det som finnes i fks Samsung TVer (HDR10). Men LGen har HDR10 og Dolby Vision så fungerer fint.

Håper DV blir støttet av MS stor forskjell fra DV til HDR10

Lenke til kommentar

Skal ikke være noe forskjell med konsollene med regionene for PS4Pro lenger? Vurderer å kjøpe PS4Pro her i Spania.

sony sine konsoller har vell aldri hatt regionsperre, vet hverken ps3 eller ps4 ikke har hatt noen form for regionsperre
Joda, det har vært regionssperre. Den har vært litt irriterende. Spill er uten regionssperre, men er låst til den regionen den er kjøpt i med tanke på DLC. Kjøper man et amerikansk spill må man ha amerikansk konto for å kjøpe DLC.

Filmer fra USA med regionssperre har ikke vært mulig å spille av på europeisk konsoll.

Lenke til kommentar

Henta min for 2-3 timer siden, flott konsoll.

Føler at det er vanskelig å se forskjell på spillene fra vanlig og Pro, men føler forskjellene blir større etterhvert, føler på måte mange spill nå bare har litt skrudd opp oppløsing og thats it. Men for all del, en bra konsoll. Veldig spent på det som kommer fremover.

HDR fungerer fint, har LG OLED65E6 TV. Konsollen støtter ikke Dolby Vision som er litt synd, da det er en god del bedre enn det som finnes i fks Samsung TVer (HDR10). Men LGen har HDR10 og Dolby Vision så fungerer fint.

Hvilke spill har du testa?

Titanfall 2 og Battlefield 1, var de spilla jeg hadde fra før.

Lenke til kommentar

Final Fantasy 15

Square Enix will offer two enhanced display modes for owners of the new and more powerful PlayStation 4 Pro console. One will display the game in 4K resolution at 30 frames per second; the other will display the game at today's standard 1080p resolution but at 60 frames per second.

Flotte greier, håper dette blir en standard fremover.

Jeg tror dog ikke det er native 4k still, da mye av det som blir markedsført som 4k er 1440p. Men uansett, herlig å få valget :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...