theGunner76 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 noe sånt da? http://www.cnx-software.com/2015/08/26/hdfury-integral-4k60-hdmi-2-0-splitter-promises-to-fix-hdmi-2-0-hdcp-2-2-issues/ Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Var ikke hele poenget med en nye konsoller at man skulle kunne kjøre spill i 4k. Tipper at det blir et fåtall på pro som faktisk kommer til og spilles i 4k. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 4K er litt over fire ganger så mange piksler som 1080p. Skal mer til enn en liten konsoll-midtlivskrise for å få det til å flyte. En ting jeg har savnet snakk om er skikkelig SSD-støtte. Det er på høy tid at Sony gjør konsollen i stand til å utnytte disse produktene skikkelig, nå som en TB+ begynner å komme ned i realistiske priser. Endret 9. september 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 4K er litt over fire ganger så mange piksler som 1080p. Skal mer til enn en liten konsoll-midtlivskrise for å få det til å flyte. En ting jeg har savnet snakk om er skikkelig SSD-støtte. Det er på høy tid at Sony gjør konsollen i stand til å utnytte disse produktene skikkelig, nå som en TB+ begynner å komme ned i realistiske priser. Enig. Det er endelig bekreftet bedre WiFi som var på høy tid. Man får håpe de i det minste sørger for en bedre SATA kontroller (dog ingen info jeg har funnet ennå) selv om OSet kanskje ikke blir forbedret ifb. med SSD ennå. Endret 9. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Både Ps4 og PS4 pro støtter AC-standarden i følge denne siden. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Supert takk. Får håpe dette betyr raskere nedlasting i praksis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kunne ikke dy meg.. EDIT: Er tull selvfølgelig. Sån i tilfelle noen ble hårsåre da PCMasterRace er vel noe av det dummeste jeg hører. Var den til meg. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Både Ps4 og PS4 pro støtter AC-standarden i følge denne siden. Var virkelig på tide. Utrolig at ikke den vanlige utgaven støtter 5ghz signal men virker ikke ut som noen brydde seg noe nevneverdig om det så lenge den hadde noen piksel over konkurrentene. For min solgte jeg hele makkverket av den grunnen. Skal ikke ha en nettverkskabel gjennom hele huset. Og gjøre 2.rghz signal WiFi gir ekstremt lav hastighet på nettet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Du får da ikke mindre hastighet med 2,4GHz,med mindre det er jævla mange signaler rundt deg. Er jo det som er greia med 5Ghz, mindre signaler rundt på den frekvensen og mindre rekkevidde som skaper støy. 5Ghz hadde for min del vært perfekt når jeg bodde i blokk i Oslo. Nå som jeg bor i et hus på ikke plages med haugevis av wifi rundt meg er 2,4 et bedre alternativ. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Wifi er harry. Kablet master race reporting in. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Var den til meg. Nei nei, den var ikke til noen her. Jeg skrev det på Twitter og syntes jeg var morsom. Tydeligvis ikke sååå morsom Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Du får da ikke mindre hastighet med 2,4GHz,med mindre det er jævla mange signaler rundt deg. Er jo det som er greia med 5Ghz, mindre signaler rundt på den frekvensen og mindre rekkevidde som skaper støy. 5Ghz hadde for min del vært perfekt når jeg bodde i blokk i Oslo. Nå som jeg bor i et hus på ikke plages med haugevis av wifi rundt meg er 2,4 et bedre alternativ. Jeg kjøper ikke hus eller flytter for og få bedre signal på ps4 som allerede burde ha 5 GHz støtte fra starten.. blokk eller rekkehus er det ekstremt mange som bor i her i Norge. Burde egentlig ikke være et tema med bedre WiFi kort. Bedre sent enn aldri er det noen som heter. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Ja så 5ghz er raskere enn 2,4 over korte avstander. Føler at det ikke kommer til å påvirke farten nevneverdig. Får håpe "noe" er gjort med innmaten slik at den behandler trådløst raskere. Vi snakker at kablet er minst 20x raskere hos meg iallefall.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg kjører kablet, og opplever også treg nedlasting ganske ofte. Tror det har minst like mye med serverkapasiteten til Sony å gjøre. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Har opplevd noe sånt som en håndfull Kb på trådløst -> kobler over til kabel og får flerfoldig altfor mange ganger til at det kan være tilfeldig. Endret 9. september 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Håper ikke dette stemmer http://www.polygon.com/2016/9/9/12861310/ps4-pro-4k-hdr-patch-fee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Haha, fy faen. HDR-DLC da ? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Haha, fy faen. HDR-DLC da ? Ja, i verste fall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Et par 4K bilder av DaysGone. http://corpsesnsouls.com/DaysGone/DGPS4pro1.jpg http://corpsesnsouls.com/DaysGone/DGPS4pro2.jpg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Har ikke 4K HDR TV nå men er garantert noe jeg kommer til å skaffe meg i framtida. Frister litt med den innbyttegreia til Gamestop, spill og PS4 500GB = Pro til 1999,-. Spørsmålet er om det har noe for seg nå som jeg bare sitter på en 1080p TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå