Tor Rasmussen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Er det naivt å rusle innom Elkjøp å håpe de har inne? Vil ikke tro det er naivt. Særlig ikke hvis du dukker opp før lunsjtider. For alt vi vet så er vi en liten hypet gruppe, og Pro blir hyllevare innen kort tid. Snakket med min lokale Expert idag. De sa de hadde tatt inn 6 Pro-konsoller. 3 stk forhåndsbestilt, og 3 stykk til hyllen. Så nok et tegn på at det er mulig å hente konsoll på i morgen uten å ha bestilt. Og som det blir nevnt. Så og si alle Elkjøp og Lefdal-butikkene ligger inne med butikklager. Jeg har vært i kontakt med både NAD og Hifi-klubben angående HDR passthrough fra PS4. Hifi-klubben sier "ja" uten egentlig å si noe mer mens kundesupport hos NAD sier "The VM130 supports full UHD 4K, (4:4:4 colour) and HDCP 2.2, I am unfamiliar with the PS4's output resolutions settings, but there should be no issues if your display supports the PS4". Høres ut som at du er safe og det er bekreftet 2 ganger. Særlig når du får vite at den støtter HDCP 2.2. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Vil tro de aller fleste ikke en gang har fått med seg at det kommer en Ps4 pro. Må jo aktivt følge med for å få med seg slikt, så vil overraske meg om noen ikke får tak i en i dag (hvis man vil ha) Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er det naivt å rusle innom Elkjøp å håpe de har inne? Vil ikke tro det er naivt. Særlig ikke hvis du dukker opp før lunsjtider.For alt vi vet så er vi en liten hypet gruppe, og Pro blir hyllevare innen kort tid. Snakket med min lokale Expert idag. De sa de hadde tatt inn 6 Pro-konsoller. 3 stk forhåndsbestilt, og 3 stykk til hyllen. Så nok et tegn på at det er mulig å hente konsoll på i morgen uten å ha bestilt. Og som det blir nevnt. Så og si alle Elkjøp og Lefdal-butikkene ligger inne med butikklager. Jeg har vært i kontakt med både NAD og Hifi-klubben angående HDR passthrough fra PS4. Hifi-klubben sier "ja" uten egentlig å si noe mer mens kundesupport hos NAD sier "The VM130 supports full UHD 4K, (4:4:4 colour) and HDCP 2.2, I am unfamiliar with the PS4's output resolutions settings, but there should be no issues if your display supports the PS4". Høres ut som at du er safe og det er bekreftet 2 ganger.Særlig når du får vite at den støtter HDCP 2.2. HDCP 2.2 er copy protection men støtter den HDR pass throught er det store spørsmålet det er ikke alt som gjør fra 2015 Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 60FPS i 4K stemmer vel ikke helt? Det er vell ytterst få spill som er blitt patchet til å klare 1080 60FPS. Dæggærn. Spilt bittelitt Titanfall 2 på Ps4 Pro nå. Ifølge Digital Foundry kjører det i 2560x1440 oppløsning, dog dynamisk slik at det kan dippe ned for å holde 60fps. Men de sier også i det de har testet så holder det seg på 2560x1440. Ikke HDR på dette. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) 60FPS i 4K stemmer vel ikke helt? Det er vell ytterst få spill som er blitt patchet til å klare 1080 60FPS. Dæggærn. Spilt bittelitt Titanfall 2 på Ps4 Pro nå. Ifølge Digital Foundry kjører det i 2560x1440 oppløsning, dog dynamisk slik at det kan dippe ned for å holde 60fps. Men de sier også i det de har testet så holder det seg på 2560x1440. Ikke HDR på dette. Sant nok, men 2569x1440 er 1440p, ikke 4K. 4K UHD oppløsning er 3840x2160. Jeg bestilte for øvrig min PS4 Pro fra Expert den 05.11. Da var det fortsatt flere igjen på nettlager, men ordren har stått som "overført til ekspedering" de siste dagene. Noe usikker på om jeg likevel kommer med i batchen som var mottatt på lager. Noen av dere andre som har bestilt fra Expert som har mottatt konsollen? Endret 10. november 2016 av DeviantFractal Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 OK , men Pro klarer vell ikke 1440p i 60FPS ? De klarer jo knapt nok det i full HD , eller har jeg misforstått helt ? ? 60FPS i 4K stemmer vel ikke helt? Det er vell ytterst få spill som er blitt patchet til å klare 1080 60FPS. Dæggærn. Spilt bittelitt Titanfall 2 på Ps4 Pro nå. Ifølge Digital Foundry kjører det i 2560x1440 oppløsning, dog dynamisk slik at det kan dippe ned for å holde 60fps. Men de sier også i det de har testet så holder det seg på 2560x1440. Ikke HDR på dette. Nå er det snakk om 1440p da, ikke 4K. 4K UHD oppløsning er 3840x2160. Jeg bestilte for øvrig min PS4 Pro fra Expert den 05.11. Da var det fortsatt flere igjen på nettlager, men ordren har stått som "overført til ekspedering" de siste dagene. Noe usikker på om jeg likevel kommer med i batchen som var mottatt på lager. Noen av dere andre som har bestilt fra Expert som har mottatt konsollen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Komplett har jo masse på lager. Bestiller du i dag (og bor sentralt) har du den i morgen. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Komplett har jo masse på lager. Bestiller du i dag (og bor sentralt) har du den i morgen. Snakket med Expert nå, blir sendt fra hovedlageret i dag. Jeg er ikke hjemme i helgen uansett, så da går det fint å vente til mandag/tirsdag, men takk for tips. Ser for øvrig at prisen har blitt senket fra 4.190 til 3.990 både hos Expert og Lefdal/Elkjøp. OK , men Pro klarer vell ikke 1440p i 60FPS ? De klarer jo knapt nok det i full HD , eller har jeg misforstått helt ? I følge Digital Foundry så går det helt fint Endret 10. november 2016 av DeviantFractal Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 60FPS i 4K stemmer vel ikke helt? Det er vell ytterst få spill som er blitt patchet til å klare 1080 60FPS. Dæggærn. Spilt bittelitt Titanfall 2 på Ps4 Pro nå. Ifølge Digital Foundry kjører det i 2560x1440 oppløsning, dog dynamisk slik at det kan dippe ned for å holde 60fps. Men de sier også i det de har testet så holder det seg på 2560x1440. Ikke HDR på dette. Sant nok, men 2569x1440 er 1440p, ikke 4K. 4K UHD oppløsning er 3840x2160. Jeg bestilte for øvrig min PS4 Pro fra Expert den 05.11. Da var det fortsatt flere igjen på nettlager, men ordren har stått som "overført til ekspedering" de siste dagene. Noe usikker på om jeg likevel kommer med i batchen som var mottatt på lager. Noen av dere andre som har bestilt fra Expert som har mottatt konsollen? Bestilte fra expert.no 5 November når det sto 10+ på lager... Valgte henting i butikk Står som overført til ekspedering Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Jeg bestilte fra CDon. Ble registrert og videresendt fra Oslo klokka 00:46 i natt. Jeg bor i Stokke, og antatt levering er i dag. Men jeg tror den kommer i morgen. Hendelse Tid Sted Varsel er sendt mottaker på e-post 10.11.2016 07:08 Varsel er sendt mottaker på SMS 10.11.2016 07:04 Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 10.11.2016 00:49 0024 OSLO Endret 10. november 2016 av Tailzo Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Da var pro hentet sammen med Dishonored 2. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Tailzo: Når pakker blir videresendt rundt midnatt fra Oslo. Ankommer og videresendes den Stokke rundt 12 og ankommer post i butikk fra rundt 17 og senere samme dag. Det er min erfaring Bor i Porsgrunn 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Ikke bra...men da igjen så er det jo Bethesda da Endret 10. november 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Tailzo: Når pakker blir videresendt rundt midnatt fra Oslo. Ankommer og videresendes den Stokke rundt 12 og ankommer post i butikk fra rundt 17 og senere samme dag. Det er min erfaring Bor i Porsgrunn Hei, takk for svar. Da håper jeg at jeg får erfare det samme som deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Startet såvidt på Skyrim på PC i går..er sjeleglad for at jeg tok det på PC for flyten sin skyld i hvertfall og ikke minst MOD-støtten. 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 OK , men Pro klarer vell ikke 1440p i 60FPS ? De klarer jo knapt nok det i full HD , eller har jeg misforstått helt ? ? 60FPS i 4K stemmer vel ikke helt? Det er vell ytterst få spill som er blitt patchet til å klare 1080 60FPS. Dæggærn. Spilt bittelitt Titanfall 2 på Ps4 Pro nå. Ifølge Digital Foundry kjører det i 2560x1440 oppløsning, dog dynamisk slik at det kan dippe ned for å holde 60fps. Men de sier også i det de har testet så holder det seg på 2560x1440. Ikke HDR på dette. Nå er det snakk om 1440p da, ikke 4K. 4K UHD oppløsning er 3840x2160. Jeg bestilte for øvrig min PS4 Pro fra Expert den 05.11. Da var det fortsatt flere igjen på nettlager, men ordren har stått som "overført til ekspedering" de siste dagene. Noe usikker på om jeg likevel kommer med i batchen som var mottatt på lager. Noen av dere andre som har bestilt fra Expert som har mottatt konsollen? Joda, det går helt fint. Og det ser jævla bra ut også. Imponert over PS4 PRO Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har sitti her 1 og en halv time og prøvd og få oppdatert firmwaren på proen. Har bytte til 2 TB hdd. Fikk det F"#¤ ikke til før nå. Filen som ligger på playstation sine sider virker ikke. det er vist bare en update fil (ca300MB), og ikke instalasjonsfil (ca900MB) Så hvis noen andre sliter med det, prøv å finn den på 900mb. jeg fant den på http://ps4firmware.com/ under recovery. håper den er til og stole på. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Henta min for 2-3 timer siden, flott konsoll.Føler at det er vanskelig å se forskjell på spillene fra vanlig og Pro, men føler forskjellene blir større etterhvert, føler på måte mange spill nå bare har litt skrudd opp oppløsing og thats it. Men for all del, en bra konsoll. Veldig spent på det som kommer fremover.HDR fungerer fint, har LG OLED65E6 TV. Konsollen støtter ikke Dolby Vision som er litt synd, da det er en god del bedre enn det som finnes i fks Samsung TVer (HDR10). Men LGen har HDR10 og Dolby Vision så fungerer fint. 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Sliter med å få satt den nye til primary ps4. Står jeg meg avregistrere den forrige og at det må gjøres fra konsollen. Men den er død Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Henta min for 2-3 timer siden, flott konsoll. Føler at det er vanskelig å se forskjell på spillene fra vanlig og Pro, men føler forskjellene blir større etterhvert, føler på måte mange spill nå bare har litt skrudd opp oppløsing og thats it. Men for all del, en bra konsoll. Veldig spent på det som kommer fremover. HDR fungerer fint, har LG OLED65E6 TV. Konsollen støtter ikke Dolby Vision som er litt synd, da det er en god del bedre enn det som finnes i fks Samsung TVer (HDR10). Men LGen har HDR10 og Dolby Vision så fungerer fint. Hvilke spill har du testa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå