newman221 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Noen som har fått med seg om Netflix-appen til PS4 Pro er oppdatert med HDR-støtte? Det er primært HDR jeg vil ha på den nye konsollen. Og litt lavere støynivå...trodde den allerede var det på ps4, kom en patch i går og en samtidig som hdr støtta kom til ps4 så vil tro det, men er svært begrensa hva netflix har å by på i hdr etter hva jeg leste https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-netflix-youtube-hdr/ ser ut som både netflix og youtube appene har hdr støtte på pro Men å fikse så man får surround i Netflixappen, det gidder dem ikke.. Får vente på PS5 har du ikke en smart tv som har netflix? samsungen min har netflix og surround i alle serier og filmer som støtter det, bruker dog Arc fra tv til reciever, har selv aldri brukt netflix eller andre slike apper på konsollen da tv`en har det jeg trenger av slike ting, bruker selv bare konsollen til spillingHovedproblemet mitt med Netflix-appen er at Samsung trenerer utgivelse av HDR oppdateringen, så får ikke lov til å se på HDR. Med konsoll får jeg HDR, og er ganske sikker på at Sony har surround på Netflix-appen.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) ok da forstår jeg, hehe bruker ikke dette da jeg ikke har internetthastighet til mer enn 1080p men sånn er det når man bor midt i gokk Endret 8. november 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Genialt med Gamestop sin innbyttedeal, hadde ikke blitt Pro uten den Samme her. Godt å få byttet ut jetmotoren.Samme med meg. Brukte ikke konsollen så veldig ofte, men skal bli godt å få litt lavere støynivå på den. Snill pris på oppgraderingen, 2250kr. Ble litt overrasket da jeg fant frem den gamle esken. Der lå både HDMI, strømkabel ørepropp og alle manualer urørt. Jeg klarte oppgraderingen bra. Fikk 2.000,- for min gamle PS4 på et par timer etter annonsering på finn. Brukte DnB Mastercard hos Expert, og fikk bestille PS4 Pro til rabattert pris 3200,- Mellomlegg = 1200 for å oppgradere fra min gamle 500Gb til ny Pro med 1TB. Expert hevdet de ikke har fått leveranse fra Sony enda, selv om den var registrert til å være mottatt på nettlager sist uke. Så ser ut som vi som har bestilt derfra må belage oss på å vente. Dette fekk eg til svar frå Expert no i kveld: Hei, disse vil sendes ut fortløpende. De forventes inn til oss kl. 20 i kveld. Varene sendes ut etter bestillingsrekkefølge. Vi håper alle bestillingen rekker ut til lansering, men kan ikke garantere dette Jeg snakket med min lokale Expert lørdag, og de sa at alle forhåndsbestillinger som var kommet til da var "safe" i forhold til at de fikk nok konsoller inn til levering. Ser nå klokken 21:33 at Expert ligger inne med "nettlager 10+" Så det tyder på at de har fått konsollene. Noen som har fått med seg om Netflix-appen til PS4 Pro er oppdatert med HDR-støtte? Det er primært HDR jeg vil ha på den nye konsollen. Og litt lavere støynivå...trodde den allerede var det på ps4, kom en patch i går og en samtidig som hdr støtta kom til ps4 så vil tro det, men er svært begrensa hva netflix har å by på i hdr etter hva jeg leste https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-netflix-youtube-hdr/ ser ut som både netflix og youtube appene har hdr støtte på pro Men å fikse så man får surround i Netflixappen, det gidder dem ikke.. Får vente på PS5 Hæh? Jeg har da hatt surround i PS4 sin Netflix i over et år. Er det noe som er fjernet (!?) eller har du feil i innstillingene dine? Redigering: Ser her at Netflix skal klare surround. https://help.netflix.com/nb/node/14163 Endret 8. november 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Mente ikke å spore av tråden helt, og du har helt rett. Kjører nå pure direct pcm fra PS4 og da funka det. Takk ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Expert hevdet de ikke har fått leveranse fra Sony enda, selv om den var registrert til å være mottatt på nettlager sist uke. Så ser ut som vi som har bestilt derfra må belage oss på å vente. Dette fekk eg til svar frå Expert no i kveld: Hei, disse vil sendes ut fortløpende. De forventes inn til oss kl. 20 i kveld. Varene sendes ut etter bestillingsrekkefølge. Vi håper alle bestillingen rekker ut til lansering, men kan ikke garantere dette Hmm... Dette var jo forsåvidt gode nyheter ettersom jeg fra kundeservice kun fikk beskjed om at de ikke hadde fått dem inn, og at de ikke visste når de skulle komme. Når bestilte du? Jeg bestilte 27.10 så jeg er usikker på hvor jeg ligger i køen... Besilte 27.10. Veit ikkje kvar i køen eg er. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Call of Duty Modern Warfare ser ut til å være en fin fin opplevelse på Pro. I sterk motsetning til PC som har vist mye tekniske problemer...og bare noen få tusen som spiller online. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) På pc utgaven har de i tillegg splittet spiller basen med steam spillere og Windows 10 store. Da blir det fort ekstremt lite spillere i et spill som allerede har lite spillere. Desverre er jo Cod veldig konsoll spill og alltid problemer med på pc. Klassisk dårlig pc ports. Blir flere og flere av dem desverre Endret 8. november 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Ja jeg leste om det der...tragisk. Men tviler vel på det er så mange som har valgt å kjøpe spillet via Win10 Store...så noen stor forskjell på antall aktive spillere er nok minimal om en tar med begge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 MS tilbyr jo refund for de som ønsker det, av de som har handlet fra Storen der. Karsligt gjort i grunn 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Så det er ikke en "play anywhere" tittel? Det forklarer at ikke alle velger Steam. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Fikk sendingsbekreftelse fra komplett litt over kl 07 i dag. Lenke til kommentar
Lfosha Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Fikk også sendingsbekreftElse med estimert levering om 6 dager? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 6 dager? Hvor langt ute i periferien er det du bor? Levering til mandag... Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ingen som har fått bekreftelse fra Expert enda? Får sikkert ikke min før neste uke, men fikk 20% rabatt via DNB, så det gjør ventetiden lettere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Fikk også sendingsbekreftElse med estimert levering om 6 dager Var bare styr med Elkjøp når jeg bestillte VR der. Fikk estimert levering over helgen den gang, og de var sene med å sende ut/oppdatere status. Endte opp med at pakken kom 1 dag etter lansering, men da hadde jeg allerede sikret meg på dagen hos Gamestop. Så Elkjøp er ikke helt til å stole på etter min erfaring.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Står 2 dager på min ps4. Håper ikke komplett bruker 2 dager på å levere til oslo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Står 2 dager på min ps4. Håper ikke komplett bruker 2 dager på å levere til oslo. Lenke til kommentar
Lfosha Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Estimert levering 6 dager står det på min side hos komplett? men kan jo forhåpentligvis gå fortere? håper bare postnord får pakken hos dem fort! bor i indre Troms. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 ser gz har dishonored 2 og watch dogs2 på lager Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Mente ikke å spore av tråden helt, og du har helt rett. Kjører nå pure direct pcm fra PS4 og da funka det. Takk ?Ikke for å spore helt av selv men er linear pcm du velger på selve ps4en. Pure direct er jo en modus på reciever som slår av alt av room correction, EQ og DSP. Mest brukt til å høre på musikk i stereo. Hvis man har gulvstående. Fordi det som regel kutter ut subwoofer. Er jo ditt valg selvfølgelig. Men EQ og room correction er jo ganske viktig til spill og film. Personlig ville jeg bare brukt pure direct til musikk og direct/straight for alt annet ------- Fikk sendingsbekreftelse fra komplett i 1000 tida. Så da blir det spilling i morra Endret 9. november 2016 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå