Hattehylle Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det skjer ingen ting nå jeg trykker på power knappen. Vet jumperne er riktige, og det lyser på hovedkortet. Hørte kortet er litt kresen på ram?? Har Elixir! Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 prøvd å bytte ram plass? kan være den det er noe galt med.. det var det i alle fall med mitt! Lenke til kommentar
jason Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva med PN1 og PN2 headerene (tilkoblingene for hdd, led osv) har du sjekket dem. Sikker på at ikke en av dem er snudd galne veien? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 "Sorry my friend" er vel den beste starten på mitt innlegg. Har opplevd akkurat det samme - trykte inn power knappen, men ingenting skjedde. Her har du løsningen: Hovedkortet ditt oppfatter signalet om at en oppstart skal forkomme, men klarer ikke å kommunisere med de andre komponentene grunnet en eller annen kretsfeil - dette var i alle fall tilfelle hos meg:( Denne feilen går under defekt - du må få byttet ut din cpu og hovedkort. Jeg kjøpte mine deler hos flexi-data.no og jeg sendet delene i retur og fikk tilsendt nye komponenter da det viste seg at begge var defekte. mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå