Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er ei jente jeg traff på nettet for 2,5 årsiden, prata mye med henne og skypa med hun. Samtidig med en annen fyr, det ente med at de ble sammen og da fikk jeg kanskje bare en snap i måneden etter det. De slo opp etter litt før 2 år. Så en kveld i mai roter jeg på telefonen så får jeg plutselig en snap av hun å da har hu tatt bilde av sangen hu hører på og den het "no boyfriend" og spør om jeg føler meg truffet? Jeg svarer nei, skjønte ikke helt den med en gang så skjønner jeg at hu har blitt singel. Begynner å snakke med henne neste dag å får fiska meg til at hun sier at hu er singel. Så snakker vi hver dag om alt i ca litt over en måned og da spør om jeg får treffe en gang å det skulle vi få til. Så "plager" hun meg om hvilke jenter jeg er interessert i. Jeg måtte bli dønn seriøs å si at det er hun jeg er intressert i, da sier hun at hun ikke klar for nytt enda og at hu ikke har kommet over eksen, det er forstårlig. Så bare fortsetter vi å snakke, spør igjen etter en måned når jeg får treffe henne da sier hu at jeg si fra litt før, sånn at det ikke kræsjer med planene hennes. Hun studerer. Spørte for ett par uker siden om forrige helg passa å det gjorde det ikke, da skulle faren hennes dit en lørdag. spør om 16-18 helga passer det passa heller ikke fordi da skulle mora hennes dit fordi for hun hadde ikke vært hos henne i hele fjor. Spør da om siste helga i sept og da byner hu med at broren hennes skulle kanskje til hu i oktober, men vi får se sa hun. Hu syns ikke hun se bra ut men hu er dødsfin, fikk en snap av hu her om dagen å så sa jeg at hun var fin osv også kommenterte jeg på hårfargen for den var også fin, det syns hu var koselig for det har ingen andre gjort. Eksen hadde også tatt kontakt forrige uke og ville starte opp igjen, men hu vil ikke bli sammen med han fordi hun ikke kan stole på han osv sa hu til meg da. I går så hadde hu skaffa seg p-piller pga hvis hun ville ha sex en gang. Må legge til at jeg traff henne for 2 årsiden samtidig med eksen før dem ble sammen vi traff hverandre for første gang da, å da skulle være hos han en helg. Hun er sjenert, bor 16 mil unna meg. Er det vits å prøve meg på henne? Eller skal jeg bare gi faen? Hun er 2 år eldre enn meg 23 år.

Anonymous poster hash: 8bd73...809

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la oss bare stadfeste det her først, du får et knull, kanskje 2, så får du ingenting mer. så ikke tro at du skal få gifte deg med hun her. om du vil kjøre 16mil for et ligg får være opp til deg. avstand virker ofte ekstra tiltrekkende for enkelte lettpåvirkelige mennesker, derfor man ser jenter flyr halve jordkloden rundt til sin "utenlandskjæreste" dem har møtt på nett eller ferie og tror dem gjør noe lurt osv... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...