kjellst Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Smågevatnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det første jeg reagerer på her er logoen din oppe i venstre hjørnet som rappa all oppmerksomhet med det samme jeg åpna bildet og foreslår at du endrer den til grønt og legger den ned i høyre hjørnet for da vil den bli mer kamuflert som en del av bildet. Greit utsnitt med brukbar dybde. Vil du ha enda mer dybde kan du jo kutte oppe. Hvor mye kan du jo vurdere sjøl ved å scrolle opp og dekke til. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Fin bilde med bra dybde, kanskje de planter som ligge frem dominere litt? ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 God komposisjon både med hensyn til forgrunn, vann og landskap/horisont. Som Roar fremfører, et lite kutt på topp, for eksempel til like under logoen ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg liker ikke denne logoen din jeg Kjell Stian, synes den tar altfor mye oppmerksomhet fra de flotte bildene dine. ....men hvis du gjør som Ragnar sier og kapper under logoen, så blir det fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg