AfterGlow Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Spillet kan kjøres i ekte 4K-oppløsning fra starten, og HD-versjonen blir også bedre.Slik ser The Elder Scrolls Online ut på PlayStation 4 Pro Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hvis ps4 pro besitter en RX480-ish grafikkort, så burde 4k@30fps, med alle de optimaliseringer som utviklere kan gjøre når de bare har én maskinvarekonfigurasjon å forholde seg til, være absolutt mulig. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Nja, er det mulig? Nå har jo diverse opplyste kome fram til at PS4p ikkje vil heve spillopplevelsen nevneverdig over det XOs greier å få til. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Nja, er det mulig? Nå har jo diverse opplyste kome fram til at PS4p ikkje vil heve spillopplevelsen nevneverdig over det XOs greier å få til. Det hørtes interresant ut, har du noen linker ikke for det at det gjør noe, jeg har xbox one S og har bestilt ps4 pro, men hadde vert morsomt og sett noen sammenligninger mellom de to. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det hørtes interresant ut, har du noen linker ikke for det at det gjør noe, jeg har xbox one S og har bestilt ps4 pro, men hadde vert morsomt og sett noen sammenligninger mellom de to. Det var nok ironi The Last of Us skal også vistnok kunne kjører i nativt 4K. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg vil heller ha høyere oppløsning på teksturer, bedre kvalitet på skygger, refleksjoner og andre effekter, samt høyere fps, enn oppgradering fra 1080p til 2160p. En forskjell man knapt merker om man ikke sitter mindre enn 1 meter fra en 55-tommers tv uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå