merterje Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg bruker ikke musen når jeg søker på nettet, men denne berørings-platen (eller hva det nå heter). Jeg mener å huske at jeg en gang fant hvordan jeg kunne foreta innstillinger av denne berørings-platen. Men når jeg søker i Kontrollpanelet igjen, så finner jeg det ikke. Noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Den ligger antakelig som "mus" i kontrollpanelet. Alternativt kan du se om den ligger som et ikon bak "pila" nederst til høyre på skjermen. Ole Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Flyttet tråden til et mer passende underforum. Eventuelle kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Hei igjen. Jeg leitet en del på PCen, og fant under Lenovo en mappe som heter Touchpad. Her er programmene Synaptics Incorporated og Compal Electronics Inc. Det er etter mitt skjønn ikke installert på PCen ennå. Når jeg klikker på de, kommer det opp Brukerkontokontroll, og om jeg tillater å installere denne appen på PCen. Jeg har ikke installert dem. Hvis jeg installerer, så kanskje jeg finner hvor jeg kan gjøre endringer på Touchpad ? Det er vel ikke noen risiko å installere/laste dem ned ? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Synaptics høres veldig pekeplate ut! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå