Skyttt Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Har lenge hatt lyst til å spille WarCraft III: TFT på battle.net. Derfor prøvde jeg i dag å klikke på battle.net i spillet, men det funka ikke. Derimot fikk jeg beskjed om at jeg trenger en patch. Noen som veit hvor jeg finner denne patchen? Har lett overalt på Blizzards sider, men finner den ikke... Funker battle.net like stabilt og bra i WarCraft III som i Diablo II? Der funker det jo kongebra! Endret 26. november 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg ville tro at WarCraft III hadde innebygget system for å laste ned oppgraderinger. Du skal ikke ha behov for å lete etter patchen. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Det stemmer TST. Når man trykker på Battle.net-knappen i "hovedmenyen" i WarCraft laster den ned og installerer patch automatisk. Endret 26. november 2003 av CobraM Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jeg ville tro at WarCraft III hadde innebygget system for å laste ned oppgraderinger. Du skal ikke ha behov for å lete etter patchen. Tar jeg feil? De har det. Har patcha spillet på denne måten frem til nå. Men denne patchen får jeg beskjed om at jeg må laste ned manuelt. Frustrerende! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg ville tro at WarCraft III hadde innebygget system for å laste ned oppgraderinger. Du skal ikke ha behov for å lete etter patchen. Tar jeg feil? Battle Net skal ha automatisk system for dette ja. Med mindre han ikke bruker crack og saker. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hmmm....gjør ikke det. Har selvsagt originalene både av WarCraft III og TFT. Det funka da jeg prøvde spillet på macen min på skolen. Veldig merkelig! Når vi er inne på battle.net, er det noen som spiller Diablo II der? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Her har du patcher for både mac og win: http://ftp.blizzard.com/pub/war3x/patches/ Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takk skal du ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå