Prid Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Yo, Zain heter jeg; en 21 år gammel dude som digger anime Bor i Oslo og går på høgskolen. Er på jakt etter andre anime-entusiaster som jeg kommer overens med. Les lista under for interessene mine og sånnt, og se om du hadde kommet overens med meg irl og blitt gode kompiser -- send meg i så fall gjerne en PM (prid_outing[at]hotmail[dot]com) - Så nylig 200 episoder av One Piece etter at jeg droppa det (episodene 550-750), elsker animen, kanskje en av de beste ever - Liker animer som skiller seg ut, både i storyline og spesielt grafikker og animasjoner - Er en sucker for utrolig bra animerte og fluid-animerte scener! - Liker ikke harem, ecchi, eller boring, cliche animer med oppbrukte jokes... Grove jokes eller immaturity eller heller ikke min greie, I mean come on, it's so childish - Liker å game plattformere i local 2-player -- spill som Mario, Donkey Kong, Super Smash, Mario Kart, Mighty no 9, Rayman, osv. - Liker å tegne anime + har lyst til å animere også (Adobe Flash) : ) - Liker programmering, har mye erfaring med det, men ikke nok -- har lyst til å lage et spill ellerno i team hehe (yume desu) - Elsker å lære meg japansk og si kule attack fraser og sånnt, saikou da! - Liker ikke mainstream, grove, not-really-funny jokes, men mer type litt retarda men likevel genius jokes, mer som gode gamle rage comic memes, lol xD - Digger anime openings og sangene, gleder meg mer til å se på alle de nye openingene når en ny sesong starter, mer enn å se på animene xD - Noen bra animer jeg liker: No Game No Life, Free, Btooom, Shiki, Kiseijuu, One Punch Man, Attack on Titan. Akkurat nå er jeg mer gira på lighthearted upbeat anime, spesielt One Piece, helt utrolig bra storyline, likeable characters, bra fights, og kinda "happy" og varm - Har utrolig lyst til å filme en ekte anime fight scene og redigere med Visual Effects (After Effects), og legge ut på youtube. Blir allerede spent bare av å skrive det her - Jeg er sær, aka unormal, aka jeg følger ikke mainstream flokken og trenden. Å gjøre alt som er normalt frister meg ikke, me gusta being in a distant world far from this reality and enjoying the moment! - Jeg liker ting som er cool, slenderness, awesome anime clothes, badassness, just being in the moment, løsrive meg fra samfunnets lenker, kanskje bare ligge i naturen med ene armen strakt opp mot sola, yearning for an eternal dream. - Poetiske kule dikt er bare så awesome, og mange anime-klisjéer er kanskje oppbrukte, men digger dem for det - Høres kanskje barnslig ut, men ofte får jeg lyst til å gjøre ting som jeg pleide å gjøre i barndommen, mest pga nostalgia. Vil prøve gjemsel, anime fight irl, just being out and about in the wild, osv. - Hater å vokse opp, hater voksenprat, hater alt som har å gjøre med fake masker på og formelle situasjoner. Jeg vil være meg selv overalt, ikke være a different person that I'm not i en situasjon som på en måte "krever" det. - Liker å chillern og bare slappe av, og føle meg komfortabel, og egentlig bare være weird uten å bli sett på som weird (i en negativ forstand) - Liker å uttrykke meg både på norsk, engelsk og kanskje til og med japansk (in case u didn't notice lol). Mye lettere, og gir bedre flyt - Liker at andre også tar initiativ, aka mutual friendship. Altfor mye waste å bruke tid og krefter på noen som ikke gidder å prøve tilbake :/ Leser du fortsatt? That must mean that you're somewhat interested. Bare send meg en melding på facebook (link) om du føler at vi hadde kommet godt overens som venner, dette blir awesome, gleder meg ! 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Er dette satire? 3 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg prøvde translate.google.com og det gikk heller ikke særlig bra. Ole Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Haha, link til facebook. Noen som prøver seg på et prank eller? Lenke til kommentar
Prid Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Tenkte meg at jeg ikke vil få en seriøs respons på et offentlig forum, men skader vel ikke å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå