Fotoskrulla Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Drømmeverden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Nydelig bilde Takk skal du ha Tove! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Meget specielt...er der sat nogen spejlinger ind eller ser det bare sådanne ud..synes det blev et spændende motiv..ja drømme kan man have mange af..havde en være en af slagsen i nat..:-) 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 De smilier virker stadigvæk ikke her... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Herlig lys og liv i dette. Her lever vannet slik det skal gjære i bilder. Kanskje kunne du tette igjen den vesle hengende halvmånen oppe i høyre hjørnet. Men det er jo ikke sikkert andre reagerer på den slik jeg gjorde? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 De smilier virker stadigvæk ikke her... Tror ikke denne som du har brukt virker, men disse virker : ) ; ) og : D i alle fall (Måtte skrive dem med mellomrom for at de ikke skulle bli smilies..) Du får prøve Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Meget specielt...er der sat nogen spejlinger ind eller ser det bare sådanne ud..synes det blev et spændende motiv..ja drømme kan man have mange af..havde en være en af slagsen i nat..:-) Hei, Jeg har brukt en effekt i redigeringsprogrammet som har laget et samrøre av et bilde. jeg synes det ble litt festlig. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Herlig lys og liv i dette. Her lever vannet slik det skal gjære i bilder. Kanskje kunne du tette igjen den vesle hengende halvmånen oppe i høyre hjørnet. Men det er jo ikke sikkert andre reagerer på den slik jeg gjorde? Roar Takk skal du ha Roar, håper den lille halvmånen ikke gav deg noen traumer...jeg ser den jeg også. Dette er første bilde fra nytt redigeringsprogram på PC, og jeg har ikke helt funnet ut av ting enda.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Drømmende er det okke som:-) Eventyrlig, kreativt og ren skjær kunst. 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hei Helene. Med det samme som jeg så bilde tenkte jeg, hva dette er! men etter å studerte bilde litt ser kor flott bilde er , miner meg om hymmel litt og God selv om jeg er ikke noe sælig religious. Kjempe bra :-) 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hvordan har du fått de til? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Drømmende er det okke som:-) Eventyrlig, kreativt og ren skjær kunst. Takk for eventyrlig fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Jeg håpte noen ville bli nysgjerrig på dette bildet. Det er manipulert i redigeringsprogrammet som jeg lastet ned på PC'n i går. Det ble ganske artig bilde! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Hei Helene. Med det samme som jeg så bilde tenkte jeg, hva dette er! men etter å studerte bilde litt ser kor flott bilde er , miner meg om hymmel litt og God selv om jeg er ikke noe sælig religious. Kjempe bra :-) Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det ble en fin og drømmeaktig opplevelse av dette . Strømmende vann øverst , vannfall fra oven i midten og det samme men klippet i to og byttet plass . Uansett det får en til å konsentrere seg for å finne ut av det . Kunne også ha tenkt meg å kutte litt i topplinjen slik at de mørke flekkene i venstre og høyre hjørne samt den lysende flekken i midten forsvant . Dette var en artig effekt , hva heter redigeringsprogrammet ? og effekten ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Det ble en fin og drømmeaktig opplevelse av dette . Strømmende vann øverst , vannfall fra oven i midten og det samme men klippet i to og byttet plass . Uansett det får en til å konsentrere seg for å finne ut av det . Kunne også ha tenkt meg å kutte litt i topplinjen slik at de mørke flekkene i venstre og høyre hjørne samt den lysende flekken i midten forsvant . Dette var en artig effekt , hva heter redigeringsprogrammet ? og effekten ? Mvh Alec Ja det ble jo festlig dette. . Er enig i at topplinja ikke er helt optimal. Programmet er et gratisprogram som heter Ashampoo Photo Commander 12, og effekten heter Sømløst bilde. Det virker ikke voldsomt profft dette programmet, men det får duge til jeg finner ut hva jeg skal gå for. Ha en fin søndag Alec! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Veldig morsomt bilde, og flott bilde . Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg dette bildet, før nå. Meget spennende, kreativt utsnitt og du får fram nysgjerrigheten i betrakterens blikk. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Veldig morsomt bilde, og flott bilde . Takk skal du ha Jarle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg