Gå til innhold

Drømmeverden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget specielt...er der sat nogen spejlinger ind eller ser det bare sådanne ud..synes det blev et spændende motiv..ja drømme kan man have mange af..havde en være en af slagsen i nat..:-)

Hei,

Jeg har brukt en effekt i redigeringsprogrammet som har laget et samrøre av et bilde. jeg synes det ble litt festlig. :D

Lenke til kommentar

Herlig lys og liv i dette.

Her lever vannet slik det skal gjære i bilder.

Kanskje kunne du tette igjen den vesle hengende halvmånen oppe i høyre hjørnet.

Men det er jo ikke sikkert andre reagerer på den slik jeg gjorde?

Roar

Takk skal du ha Roar,  håper den lille halvmånen ikke gav deg noen traumer...jeg ser den jeg også.  Dette er første bilde fra nytt redigeringsprogram på PC, og jeg har ikke helt funnet ut av ting enda..;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Det ble en fin og drømmeaktig opplevelse av dette .

Strømmende vann øverst , vannfall fra oven i midten og det samme men klippet i to og byttet plass .

Uansett det får en til å konsentrere seg for å finne ut av det .

Kunne også ha tenkt meg å kutte litt i topplinjen slik at de mørke flekkene i venstre og høyre hjørne samt den lysende flekken i midten forsvant .

Dette var en artig effekt , hva heter redigeringsprogrammet ? og effekten ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det ble en fin og drømmeaktig opplevelse av dette .

Strømmende vann øverst , vannfall fra oven i midten og det samme men klippet i to og byttet plass .

Uansett det får en til å konsentrere seg for å finne ut av det .

Kunne også ha tenkt meg å kutte litt i topplinjen slik at de mørke flekkene i venstre og høyre hjørne samt den lysende flekken i midten forsvant .

Dette var en artig effekt , hva heter redigeringsprogrammet ? og effekten ?

Mvh

Alec

Ja det ble jo festlig dette. :D. Er enig i at topplinja ikke er helt optimal.

Programmet er et gratisprogram som heter Ashampoo Photo Commander 12, og effekten heter Sømløst bilde.

Det virker ikke voldsomt profft dette programmet, men det får duge til jeg finner ut hva jeg skal gå for. :)

Ha en fin søndag Alec!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...