Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nabo hermer etter lyder fra rommet mitt


Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror TS vet mer om sin egen situasjon enn det du gjør, og når folk deler av seg på internett så har vi en side å jobbe med, så vi jobber med DEN, ikke en fantasi du klarer å koke opp. 

 

TS har nok fantasier som det er (se under). Om man deler av seg på internett for å få løst et problem, må man tåle at  noen kan stille et kritisk spørsmål slik at relevante sider av problemstillingen kan bli belyst.

Som sagt. Ønsker TS å løse problemet, eller fortsette å være en del av det?

 

 

...........Noen ganger hører jeg tramping i rommet så låser døra seg opp også blir det helt stille, akkurat som ho driver å lytter.

 

............. I tillegg smeller ho sykt med dørene, enten for å lage et poeng eller bare fordi ho er syk  hodet...

 

I tillegg brukte ho sykt mye dopapir, så valgte å fjerne mitt, bruker egen rull og har merket at ho går på dass rett etter jeg har gjort 2ern for ho lurer vel på om jeg bruker papir eller ikke lol.

...............

 

Virker som det har manifestert seg i hodet hennes.

 

............. Tipper hun brukte tannkrem lokk/ shampoo lokk og lukket det opp og igjen lol

 

........Tror det gir henne en syk tilfredstillelse å lage lyd tilbake :p

 

Lenke til kommentar

Jeg tror TS vet mer om sin egen situasjon enn det du gjør, og når folk deler av seg på internett så har vi en side å jobbe med, så vi jobber med DEN, ikke en fantasi du klarer å koke opp. 

 

Det eneste vi har å gå utifra er en besrivelse fra TS. For alt vi vet så er dette en fantasi han har kokt ihop og at denne dama er helt normal og lager lyder som TS tolker på en "paranoid" måte. Hun hermer etter meg, hun sniklytter på meg, hun gjør alt for å plage meg!!!?!

 

Edit; Jeg anbefaler å ta det opp med naboen, er hun gal i hodet så får du ta det opp med huseier.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

For å stoppe det er mitt råd, neste gang du hører muse trikset: Bank på og spør om du kan hjelpe henne med å bli kvitt knirkelydene i musa hennes. Jegt kan garrantere at det blir stille

 

Haha, you just made my day sir :D

 

Ontopic, det naboforholdet der høres jo ut som en skikkelig såpeopera. Kjipt om det er så lytt klikkelyder fra mus og tastatur høres, men du må jo for helvete få lovt å leve livet ditt.  

Lenke til kommentar

For alt vi vet så lyver TS om alt og er ett troll og som egentlig ikke trenger vår hjelp, men virkelig guys, hvis dere heller vil sitte å kritisere noen for at de deler noe de syns er unormalt og vil ha forslag på hvordan han skal håndtere saken så for all del, gjør det, men det hjelper ikke TS på noen som helst måte, så spekulasjonene deres om ditten og datten kan dere ta ett annet sted, for det dere gjør nå er å så tvil om TS og det er DÅRLIG debattetikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet hvor irriterende det kan være med folk som sitter oppe om natten og skriver når man selv er trøtt og vol sove. Enkelte tastatur bråker mer enn andre, kanskje du har ett med store bråkete taster? Men bare start en samtale med henne og gradvis gli over til temaet, si at du hører bankelyder men vet ikke hvor det kommer fra, og spør om hun vet noe om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakk med huseier, høres ut som det er for lite lydisolert. Dersom dette ikke har kommet godt fram før leieavtalen så kan du spørre huseier pent om muligheten for utbedringer. Det gagner alle parter i det lange løp.

Virker som en typisk hushai-kåk hvor en vanlig leilighet er (ulovlig) seksjonert med pappvegger. Du kan jo tro det hjelper å si ifra.

Lenke til kommentar

Haha skjønner folk tenker det er passivaggresivt av meg å skrive her. Men tro meg, når du merker det er et mønster i ting du gjør og respons fra lyder som er tilsvarende de du lager, er det noe som ikke stemmer. Jeg forstår det kan være irriterende, men jeg vil ikke unngå å gjøre ting for å lage minst mulig lyd fordi d r sykt lytt.

 

Hvor sannsynlig er det at noen står på badet og klikker febrilsk med noe som kunne vært såpe lokk/tannkrem lokk vs en som sitter på rommet å skirver/ bruker musa(klikk).

 

Blir som noen raper, så raper en annen for å "ta igjen" for å få en slags tilfredstillelse.

Ja. Det er barnslig av hun å "ta igjen". Hun burde selvfølgelig spurt deg om du kunne dempet deg så hun ihvertfall kunne få sove om natten(!). Har dere ikke regler som sier når det skal være "stille" i boligene? Det er normalt i borettslag, hvor det selvfølgelig ikke er så lydt som dette her, men allikevel.

 

Du bor i en studentbolig hvor "lyd" åpenbart er et problem. Kjøp deg nytt tastatur og ny mus, og ommøbler rommet slik at PC'en din kommer bort fra veggen som skiller rommene deres! Hører du mange lyder fra hun når hun ikke "hermer" etter deg? 

Lenke til kommentar

 

 

Du kritiserer andre her, hvorfor er det så farlig at du blir kritisert?

 

Kritiserer alt du gidder, så lenge du ikke bitcher når jeg svarer deg.

 

Slik som du gjør noen ganger? Har sett fler ganger at du nesten tilter i vinkel når du svarer.

 

Selv om jeg bruker ett veldig fargerikt språk når jeg skriver betyr ikke at jeg ''tilter''. Søt antagelse.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver du egentlig om dette?

 

Har du spurt henne om hun synes du gir mye lyd fra deg?

Har du sagt at hun bare må si ifra hvis det blir for mye støy om kveldene?

 

Dette er måten å prate om irriterende støy fra den andre uten å beskylde noen for å herme etter lyder. Men du gidder ikke å prate med henne? Virkelig?

 

Du bor sammen med ei dame som du irriterer deg over. Du konfronterer henne ikke, og prøver ikke å gjøre noe som helst for å fikse problemet. Du lar heller være å prate til henne om det overhodet. Deretter sitter du og lytter etter lyder som høres ut som hun etterligner deg, og så spekulerer du rundt hvordan hun lager disse lydene, og hvor gal hun er i hodet sitt... Så skriver du om det på et forum, og snakker dritt om henne og kaller henne passiv aggressiv. Og jeg antar du også baksnakker henne til vennene dine, slik du nå har gjort til dette forumet. Møtt deg selv i døra noen gang?

 

Beskrivelsen din av henne kunne like godt vært skrevet av henne om deg.

 

Vær moden nok til å ta ansvar for deg selv. Du sier at du ikke bryr deg, men dette er åpenbart løgn når du må ty til et forum for å lufte frustrasjonen din. Dette handler om din egen komfort i ditt eget hjem for helvete! Hva er det du driver med?

 

Om du ikke klarer å stå opp for din egen sak, men heller vil sitte og surmule til et forum, frasi deg alt ansvar, nekte å se etter løsninger, og heller prate dritt om andre, så kan jeg ikke si annet enn at du fortjener tilværelsen din. Og du fortjener alle fremtidige problemer som resulterer av din egen passiv aggressive, tafatte og dårlige holdning. Du er fullstendig patetisk. Æsj!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...