Gå til innhold

Hijab og Hodne

108 stemmer

1. 1. Hvem støtter du?

• Hodne
      73
    • Bayan
      35
  2. 2. Bør hijab forbys for barn under 18 år?

• Ja
      66
    • Nei
      42

Anbefalte innlegg

Xonophobia, du er åpenbart et troll. Jeg trur ikke på deg. Du finnes ikke.

Du er mest sannsynlig en eller annen venstre-mann som synes det er gøy å skrive satire.

Det er fakta at Profeten Muhammad var en jøde. Liker du ikke sannheten om at Jesus og Muhammad var opprinnelig jøder? Jesus var en jøde som ble kristen. Muhammad var en jøde som muslim.

245g28l.jpg

Endret av Xonophobia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nettopp derfor trur jeg du er et troll. For det du argumenter i mot der har jeg aldri sagt, eller gikk inntrykk for.

Du finner opp motpartens argumenter, også argumenterer du i mot de oppdiktede-argumentene. Du lever i en fantasiverden.

Til og med navnet ditt skriker "troll!". Bra gjennomført. Terningkast 5.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Og nettopp derfor trur jeg du er et troll. For det du argumenter i mot der har jeg aldri sagt, eller gikk inntrykk for.

Du finner opp motpartens argumenter, også argumenterer du i mot de oppdiktede-argumentene. Du lever i en fantasiverden.

Til og med navnet ditt skriker "troll!". Bra gjennomført. Terningkast 5.

Det er vanskelig for muslimer å akseptere at Muhammad var en jøde og at forfedrene til Muhammad også var jøder.

Jeg har hatt mange diskusjoner med muslimer angående Ishmael, Abraham og Muhammed. Alle muslimer drapstruet meg. For det er hva dere muslimer er flinke til. For når sannheten kommer fram. Så gjør dere alltid følgende.

1. Drapstrusler og benektelse

2. Vold og mer vold

3. Dere truer med å drepe min familie og slektninger

Dette er min erfaring med dere muslimer. Når man diskutere jødedømmen, Muhammed, Abraham og Ishmael. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Islam kan få nok makt gjennom demokrati til at de kan avvikle hele demokratiet.

men de av oss som har så dårlig tro på demokratisk kompetanse hos egen befolkning 

Dere er enda færre enn muslimer.

Å ha demokratisk sinnelag er evner som går på tvers av eventuell parti tilhørighet ..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Poenget mitt er at folket på generell basis har høy grad av demokratisk kompetanse og sinnelag, - derfor skal det langt mer til enn noen tøyfiller og en håndfull ekstreme elementer for å undergrave den evnen hos oss

Men vi selv er i stand til å ødelegge langt mer enn dem hva angår egne demokratiske kulturelle verdier hvis vi ikke bruker fornuften 

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri dratt sammenheng mellom tøyfiller og demokrati. 

Men Islam er udemokratisk. Allah skal være gud, lensmann og dommer. Og vantro skal betale Jizya. 

Viktig å påpeke at det også finnes sekulære muslimer som ikke vil at Norge skal bli mer Islamsk.  

Lenke til kommentar

Soldiers of Odin har aldri gjort en flue fortred så langt. Tror ikke vi kan si det samme om islam og særlig ikke militant islam, som er det hijab symboliserer.

Det er diskriminering.

De ble ikke arrestert på grunn av navnet Odin. Jada, islam er verdens skumleste ting og disse folkene er noen skikkelige kosebamser. For all del. Men, de ble ikke arrestert på grunn av valget av gud. Du vet dette, ikke sant? Du bare later som?

Lenke til kommentar

Da venter jeg spent på at damer med hijab som går tre eller fler sammen blir bortvist ifra Oslo sentrum, Sheasy.

Uniformeringsloven ble fjernet for en del år siden av hensyn til blandt annet hijab. Da kan man ikke gå etter andre grupper på grunn av deres uniformering. Det er åpenbart at politiet har en agenda og praktiserer loven på en høyst tvilsom måte, som burde føre til søksmål mot etaten. Sons of Odin som gruppe har aldri gjort noe galt. Kan man si det samme om muslimer?

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg har heller aldri dratt sammenheng mellom tøyfiller og demokrati. 

Men Islam er udemokratisk. Allah skal være gud, lensmann og dommer. Og vantro skal betale Jizya. 

Viktig å påpeke at det også finnes sekulære muslimer som ikke vil at Norge skal bli mer Islamsk.  

Det er vanskelig å være sekulær og muslim. Du må velge én.

Lenke til kommentar

Islam/kristendom eksisterer ikke uten muslimer/kristne

Jeg misliker Islam. Derfor misliker jeg også alle som går i ærend for den religionen. Og det pussige er jo at dumme venstrekveg gjør det hele tiden.

Sikkert 50% av alle muslimer i Norge dytter islam mindre opp i nesa til nordmenn enn det venstrebermen gjør.

Abraham var den første jøde. Han hadde to sønner. Ishmael og Isaac. Jesus stammer fra Isaac og skapte kristendommen. Profeten Muhammed stammer fra Ishmael og skapte Islam. Kristendommen og Islam stammer fra jødedommen og judaismen. Profeten Muhammad var opprinnelig jøde og verdens første muslim.

Norge gikk fra å være et moderne samfunn og tilbake til et søppelnasjon i moderne tid.

https://www.youtube.com/watch?v=Sr2wjxOro9Y

Og der kom jødene inn i bildet igjen ja.

Deja vu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...