Gå til innhold

Hijab og Hodne

108 stemmer

1. 1. Hvem støtter du?

• Hodne
      73
    • Bayan
      35
  2. 2. Bør hijab forbys for barn under 18 år?

• Ja
      66
    • Nei
      42

Anbefalte innlegg

I denne saken støtter jeg absolutt frisørens rett til å diskriminere. Om det er hijab, møkkete folk, høylytte folk, hakekors, homoseksuelle, barn, menn, fylliker, eller whatever, så mener jeg det er opp til alle selv å bestemme hvem de vil ha inn i sine butikker og servicesteder. Jeg deler ikke oppfatningen om at en frisørsalong er et offentlig sted.

Staten er ikke lenger nøytral. Det er ikke lenger sekularisme i USA. Det er ikke lenger sekularisme i Norge. Det finnes skille mellom kirke og stat. Det finnes ingen skille mellom moskeer og staten. Da moskeene har mer makt enn kirken i den vestlige verden. Eksempel på snikislamifisering. Sekularismen er død og det er ingen skille mellom moskeer og staten.

Endret av Xonophobia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Staten er ikke lenger nøytral. Det er ikke lenger sekularisme i USA. Det er ikke lenger sekularisme i Norge. Det finnes skille mellom kirke og stat. Det finnes ingen skille mellom moskeer og staten. Da moskeene har mer makt enn kirken i den vestlige verden. Eksempel på snikislamifisering. Sekularismen er død og det er ingen skille mellom moskeer og staten.

100% usant.

• Liker 4
Lenke til kommentar

100% usant.

Politiet er ikke nøytral når de har på seg religiøse klær. Dessuten er dette 100% sant. Europa og USA har tapt kampen mot Islam. Til og med Amerikanske topp generaler sier dette selv. Bare se på video. Yep, dere har vunnet. Vi innrømmer nederlag. 

Endret av Xonophobia
Lenke til kommentar

Det som er så digg med Hijab er at det nesten er som ett kinderegg.. Du får en posetiv overaskelse, ei dame og fitte i samme slengen når du tar det av...

Du kan ihvertfall være sikker på dama er ren. Ifølge Islam er det forbudt med sex før ekteskapet. Så det vil si at alle ugifte jenter med Hijab er 100% jomfru helt de gifter seg. Her foregår det en kultur krasj. 

1. Jenter som må holde seg ren helt inntil de gifter seg.

2. Jenter som har 50% likestilling og knuller hvem de vil. En jente kan knulle opptil 100 gutter om hun vil det.

Norske jenter har sex på TV og er veldig stolt av det :D Hvilken rolle spiller det uansett. Norge er jo snart et islamsk nasjon.

https://www.youtube.com/watch?v=CjlgHtjeLsg

du vet at muslimske kvinner har sex, men at de har analsex fordi det ikke tar den hellige "jomfrudommen" deres.

Lenke til kommentar

islam har allerede svært stor makt i Norge, hvorfor bygges det så mange moskeer over alt?

Moskeene i Norge er finansiert av utenlandske penger. Hvem som sender disse pengene har vi ingen informasjon om.

Den eneste informasjonen man har i Norge. Er at pengene kommer fra utlandet og blir sendt til en islamsk stiftelse med mål om å bygge moskeer over hele Norge.

Finanstidsskriftet skriver videre at pengegaven i hovedsak består av midler fra utenlandske bidragsytere. Midlene kanaliseres gjennom en prosjektkonto i Det Islamske Forbund som holdes utenfor forbundets regnskaper.

http://www.op.no/nyheter/larvik/religion-og-livssyn/fikk-penger-fra-utlandet-avviser-forsok-pa-hemmelighold/s/5-36-200978

Lenke til kommentar

islam har allerede svært stor makt i Norge, hvorfor bygges det så mange moskeer over alt?

Moskeene i Norge er finansiert av utenlandske penger. Hvem som sender disse pengene har vi ingen informasjon om.

Den eneste informasjonen man har i Norge. Er at pengene kommer fra utlandet og blir sendt til en islamsk stiftelse med mål om å bygge moskeer over hele Norge.

Finanstidsskriftet skriver videre at pengegaven i hovedsak består av midler fra utenlandske bidragsytere. Midlene kanaliseres gjennom en prosjektkonto i Det Islamske Forbund som holdes utenfor forbundets regnskaper.

http://www.op.no/nyheter/larvik/religion-og-livssyn/fikk-penger-fra-utlandet-avviser-forsok-pa-hemmelighold/s/5-36-200978

Og dette godtar Økokrim & Co? Dem sitter altså å ser på uten å prøve å stoppe dem, fordi det er islam?

Eller? Er jeg på bærtur?

Endret av Dunkin
Lenke til kommentar

Og dette godtar Økokrim & Co? Dem sitter altså å ser på uten å prøve å stoppe dem, fordi det er islam?

Eller? Er jeg på bærtur?

Det de driver med er faktisk lovlig. Muslimer trenger ikke å oppgi informasjon om utenlandske donasjoner. Dette betyr da at du kan motta penger fra ISIS helt lovlig. ISIS kan sende penger til muslimer i Norge helt anonymt og helt lovlig. Eller du kan motta penger fra Saudi Arabia helt lovlig. Alle donasjoner fra utlandet er anonymt og dette er lovlig i Norge. Du kan takke udugelige politikere på Stortinget for denne loven. 

I artikkelen står det: Kapital oppgir at det ikke er ulovlig for norske trossamfunn å motta midler fra utenlandske bidragsytere

Lenke til kommentar

Eller? Er jeg på bærtur?

Det de driver med er faktisk lovlig. Muslimer trenger ikke å oppgi informasjon om utenlandske donasjoner. Dette betyr da at du kan motta penger fra ISIS helt lovlig. ISIS kan sende penger til muslimer i Norge helt anonymt og helt lovlig. Eller du kan motta penger fra Saudi Arabia helt lovlig. Alle donasjoner fra utlandet er anonymt og dette er lovlig i Norge. Du kan takke udugelige politikere på Stortinget for denne loven. 

I artikkelen står det: Kapital oppgir at det ikke er ulovlig for norske trossamfunn å motta midler fra utenlandske bidragsytere

Så igjen, politikerne/styret/makten & Co sitter å ser på. Og nordmenn får bot for å pisse i skogen?

Så ingenting kan stoppe dem fra å bygge moskeene? Skummelt. Tør ikke å tenke på hvor mange

flere moskeer det vil bli, om dem får fortsette.

Endret av Dunkin
Lenke til kommentar

Så igjen, politikerne/styret/makten & Co sitter å ser på. Og nordmenn får bot for å pisse i skogen?

Så ingenting kan stoppe dem fra å bygge moskeene? Skummelt. Tør ikke å tenke på hvor mange

flere moskeer det vil bli, om dem får fortsette.

Moskeene i Norge finansieres av mange muslimske nasjoner, men ifølge politikerne er dette konspirasjonsteorier.

Politikerne benekter sannheten, men du kan lese om norsk moske finansiering i denne artikkelen som jeg linker til.

http://www.utrop.no/Plenum/Artikler/30193

I tillegg ønsker de å bygge moskeer over hele Norge ifølge ABCnyheter. 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/04/08/195209855/islamsk-stiftelse-kjoper-eiendommer-over-hele-landet-etablere-moskeer

Vi kan ikke stole på politikere. Dette er grunnen til Nazismen vokste fram i Sverige og Norge.

I Sverige er Nazismen ekstremt populært, men mainstream media skriver propaganda og kaller dette høyre ekstremnisme. Dersom politikerne ikke vil jobbe for folket. Vil det vokse fram nye grupper som ønsker forandring. Et eksempel er Nazismens fremvekst i Sverige som du kan i videoen. Udugelige politikere vil alltid bli erstattet andre grupperinger. Det tar bare litt tid. 

https://www.youtube.com/watch?v=zLngvPQfzdA

I denne linken kommer du til Norges nazist nettside,

https://www.frihetskamp.net

Endret av Xonophobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Islam kan få nok makt gjennom demokrati til at de kan avvikle hele demokratiet.

Den eller det som eventuelt avvikler demokratiet er ikke en håndfull muslimer med uvanlig bekledning, men de av oss som har så dårlig tro på demokratisk kompetanse hos egen befolkning at de får panikk og ut fra egen frykt og aversjon vil bruke udemokratiske og overdrevne maktmidler mot innbilte problemer

Lenke til kommentar

Jeg hater islam. Men jeg hater ikke muslimer.

Jeg hater også kristendom. Men jeg hater ikke kristne. 

Islam/kristendom eksisterer ikke uten muslimer/kristne

Jeg misliker Islam. Derfor misliker jeg også alle som går i ærend for den religionen. Og det pussige er jo at dumme venstrekveg gjør det hele tiden. 

Sikkert 50% av alle muslimer i Norge dytter islam mindre opp i nesa til nordmenn enn det venstrebermen gjør.

Endret av blinc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Islam/kristendom eksisterer ikke uten muslimer/kristne

Jeg misliker Islam. Derfor misliker jeg også alle som går i ærend for den religionen. Og det pussige er jo at dumme venstrekveg gjør det hele tiden. 

Sikkert 50% av alle muslimer i Norge dytter islam mindre opp i nesa til nordmenn enn det venstrebermen gjør.

Abraham var den første jøde. Han hadde to sønner. Ishmael og Isaac. Jesus stammer fra Isaac og skapte kristendommen. Profeten Muhammed stammer fra Ishmael og skapte Islam. Kristendommen og Islam stammer fra jødedommen og judaismen.  Profeten Muhammad var opprinnelig jøde og verdens første muslim.

Norge gikk fra å være et moderne samfunn og tilbake til et søppelnasjon i moderne tid. 

Endret av Xonophobia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...