Nizzen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Når har 40w vært et problem? De fleste kjøper PSUer som er ratet til 750w eller deromkring, så at et kort trekker 5% mer av kapasiteten til PSU ekstra er knapt verdt å nevne. Det går fint an å kjøle et 480 slik at det er stillegående, og det er igrunn det viktigste. Forøvrig er det snart høst, så GPU-varmen blir til oppvarming, så noen ekstrautgift er dette strømforbruket i realiteten ikke før i april/mai 2017. Og: mange gamere kaster bort vel så mye som 40w på å overklokke CPU anyway Ingen har sagt det var et problem. 40w mindre er f.eks bedre i en liten htpc eller mini itx kasse også Skal sies at budsjett skjermkort ikkje er min store lidenskap Endret 11. september 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Tenk på hvor mye Arecaen trekker målt opp mot den integrerte løsningen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Tenk på hvor mye Arecaen trekker målt opp mot den integrerte løsningen Vs ytelse? Nå blander du inn off topic her Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Finnes det noe annet enn Nvidia??? Var ikke meningen å starte krig her da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Finnes det noe annet enn Nvidia??? Var ikke meningen å starte krig her da. Det finnes Areca Ja jeg er Arecafanboy Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Jeg ønsker meg veldig ett 1060 kort. Får vel vente til Black Friday og se om noen kanskje setter ned en hundrelapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå