Eriksendrul Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg får 10 FPS i hearthstone, Hvorfor ? Det funka i går, ikke i dag. Reinstalert, Sjekka drivere, Prøvd fullscreen/windowed osv. Noe mer jeg kan prøve ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Plugg i strøm om du sitter på laptop. Still opp grafikken til max, medium skrur automatisk ned framerate. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Plugg i strøm om du sitter på laptop. Still opp grafikken til max, medium skrur automatisk ned framerate. Sjekk signaturen min, dårlig med laptopp her Har prøvd alt av skru opp og ned grafikk. Har ikke noe dårlig data heller. Men er noe feil med hearthstone eller noe annet software på min pc Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Plugg i strøm om du sitter på laptop. Still opp grafikken til max, medium skrur automatisk ned framerate. Sjekk signaturen min, dårlig med laptopp her Har prøvd alt av skru opp og ned grafikk. Har ikke noe dårlig data heller. Men er noe feil med hearthstone eller noe annet software på min pc Har du installert noe shaders eller lignende? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hearthstone krever hestekrefter. Du behøver bedre CPU, men først og fremst bedre grafikkort. Kjøp 6800k og bytt ut 1080 med Titan Pascal. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 4core? lol, må nok 6 core for å dra over 10 fps her altså.... Kanskje reinstall av battle client og selve hearthstone, er ikke det største spillet akkurat Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg får 10 FPS i hearthstone, Hvorfor ? Det funka i går, ikke i dag. Reinstalert, Sjekka drivere, Prøvd fullscreen/windowed osv. Noe mer jeg kan prøve ? Noen skriver at de har løst problemet ved å endre i G-sync innstillingene i nvidia control panelet ->set up G-Sync. Her vil du ha "Enable g-sync for full screen mode". Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hearthstone krever hestekrefter. Du behøver bedre CPU, men først og fremst bedre grafikkort. Kjøp 6800k og bytt ut 1080 med Titan Pascal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå