Gå til innhold

Bankkort eller Kreditt-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så kul du er a!

FYI; "vanlige" folk har som regel en limit på 20 eller 50 k på Master'n eller Diners'en sin

Og en annen ting; det pleier ikke å stå limiten på kortet assa. Jeg har derimot et forsikringskort knyttet til et av kortene mine hvor det står "unlimited". Det betyr bare at hvis jeg blir syk i utlandet skal ikke sykehuset tenke på regningen... Har ingen ting med limiten på kortet å gjøre.

Men for all del... Mulig faren din har et AmEx kort uten grense. I så fall er det platinumkortet, og ikke under noen omstendighet tror jeg de er så harry at de skriver på kortet at det har "unlimited" bruk! :p

Jaja, grunnen til at det er uten grense er at han trenger det i jobben, så det er corp. utgave. Men regninga kommer seff til han. (litt nedtur ja) Med mindre han kjøper stæsj for jobben.

Lenke til kommentar
Jaja, grunnen til at det er uten grense er at han trenger det i jobben, så det er corp. utgave. Men regninga kommer seff til han. (litt nedtur ja) Med mindre han kjøper stæsj for jobben.

Den som virkelig skal briefe har seff et Amex. "Black Card". Det ligger enda et hakk over "Platinum". ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...