Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Fortsetter kampen mot den ukrypterte weben.Snart skal Chrome advare mot ikke-kryptert innlogging Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det er bra at Chrome advarseler mot usikkert nettsider. Men det jeg frykter, om den dagen Chrome advarer mot absolutt alt. Hvordan skal man da betale fakturaer, ta ut peng, bestille, osv? Og igjen blir det også veldig frustrerende når man får advarsel på advarsel. Jeg begynner virkelig å lure; begynner vi å nærme oss steinalderen på ny? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det er bra at Chrome advarseler mot usikkert nettsider. Men det jeg frykter, om den dagen Chrome advarer mot absolutt alt. Hvorfor skal Chrome plutselig begynne å advare mot alt? Det Google prøver å gjøre er å øke sikkerheten på nettsider, ikke irritere brukere. Hvis en nettside begynner å få masse klager fra kunder om advarsler på siden så vil nettsiden skjerpe seg og få opp sikkerheten for å beholde brukerene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå