sussss Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Is tid på vej Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Fint utsnitt, og så legger jeg merke til svært behagelige farger i bildet. Nå vil jeg tro bildet er tatt på ettervinter og ikke høst jf isen som omslutter nedre del av trestammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Meget pent foto med flotte speilinger i søen og med isen som prikken over i'en! Ramma var også pen, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Dette ble meget flott! Nydelig etterbehandling! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Fint utsnitt, og så legger jeg merke til svært behagelige farger i bildet. Nå vil jeg tro bildet er tatt på ettervinter og ikke høst jf isen som omslutter nedre del av trestammen. Mvh Ragnar Hej Ragnar tak for hyggelig kommentar..ja det var en vinter dag..med lidt is tid. :-) går ofte tur der..isen var blevet presset ind om natten og lå¨så smukt dagen efter..h Suss Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Meget pent foto med flotte speilinger i søen og med isen som prikken over i'en! Ramma var også pen, synes jeg. Mvh Fredrik Tusind tak Fredrik..herligt at du kunne lide billedet :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Smukt Tusind tak Helene og Eriknor..dejligt at i kikkede forbi :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Helt greit utsnitt og komp i fint lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Flott bilde :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Maleriskt vakkert. Meget smukt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Flott bilde :-) Takker mange gange for din kommentar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg