SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hei. Har akkurat kjøpt meg en Motorola Moto G4 Plus, og jeg lurer på hva som skjer når man installerer en stor oppdatering til Android? La oss si at jeg har en autentiserings-app liggende på mobilen (Steam app, Blizzard, BankID etc), bør disse slettes og installeres på nytt etter oppdateringen, eller vil de fungere som tidligere etter oppdatering? Mener å ha lest noe om dette for noen år tilbake, men er mulig det ikke er nødvendig lengre. Takk for svar. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Trenger ikke å gjøre noe som helst. Appene optimaliseres automatisk etter du har installert oppdateringen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kan uansett være lurt å nullstille telefonen og legge inn apper etc på nytt når det kommer ny generasjon av OS (fra 5.x til 6.x, for eks). Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Har det vært tilfeller hvor det har blitt problemer når noen ikke har gjort dette? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Sorry, men nå virker det mer som du spør kun for å spørre. Dette er ikke en stor sak. Oppgrader nå, og dersom det skulle bli noen problemer (som det er liten sjanse for)... kjør en factory reset. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Peis på med oppdatering. Du taper ingen data på det. Men av prinsipp så tar du en backup gjerne både før og etter oppdateringen. Telefonen bør ha en slik backup-løsning installert på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå