Roar Kneppen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Urban Art 1143 og 144 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Her synes jeg faktisk at v2 er bedst da rammen skabte en god dybde i dit billede..fede farver..Forresten har du læst den besked jeg har sendt til dig privat ?? :-) hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Her synes jeg faktisk at v2 er bedst da rammen skabte en god dybde i dit billede..fede farver..Forresten har du læst den besked jeg har sendt til dig privat ?? :-) hilsen Suss Nei, ikke sett den. Men har hatt litt trøbbel med e-mail i det siste. Hvilken adresse har du sendt til? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Heftige bilder! Enig med Suss at V2 kanskje er det beste. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Her synes jeg faktisk at v2 er bedst da rammen skabte en god dybde i dit billede..fede farver..Forresten har du læst den besked jeg har sendt til dig privat ?? :-) hilsen Suss Nei, ikke sett den. Men har hatt litt trøbbel med e-mail i det siste. Hvilken adresse har du sendt til? Roar Har skrevet en privat besked herinde under dit navn ? :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 På nytt har du lagt 2 flotte bilder med dramatiske farger og kreativitet. V1 like jeg best selv om det er mye blå i bilde. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg