bonaqua Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) heisann HAr fått tak i det nye need for speed underground spelet. men.. innstalleringen går fint, når eg skal starte det derimot så blir skjermen svart, blinker litt og så detter den ut i wondows Xp igjen, akkruat som om ingen ting hadde skjedd.. tenkte med ein gong på skjermkortdrivere og directX. oppgraderte til version 9.0B, og gjekk på Nvdia sine sider og lastet ned dei nyeste driverene til mitt geforce 4 kort, men fortsatt får eg det samme... detta e ekstra surt i og med at eg faktisk har betalt for detta spelet pga at eg ville spela det over nettet (og trengte orginalkode..)... nokon smarte der ute? (har også oppgradert til version 1.1 elle ka detg var av spelet. Endret 26. november 2003 av bonaqua Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Prøvd å forandre til Engelsk (usa) under "Innstillinger for region og språk" ? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 kossen pokker kom du på det???????????????????????????????????????? men tusen hjertlig takk.. det virka Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dette måtte jeg også gjøre. Neste gang skal jeg vente, og kjøpe den norske versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå