eplekasse Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Gulvet i skapet under kjøkkenvasken var dekker med zalo i dag morges. Det har også gått en del ned i hullene som vises på bildet. Jeg har ingen mulighet til å få fjernet det som ligger ned i hullene på vanlig vis. Antar jeg da må skru ned hele skapet? Jeg klarer så vidt å stikke en hånd ned i et av hullene, og kjenner at det ligger et tykt såpelag der. Jeg kjenner at det er litt parkett, og ellers masse kabler i hullene. Er det skadelig å la zaloen ligge her? Skal aldri mer oppbevare flytende varer her... Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Skal ikke si noe om skadeligheten på dette, men måten å komme under benkeskapet på er å ta av fotlisten (den i aluminium under benkeskapet). De sitter som regelt bare klipset på, men noen ganger er de skrudd ovenifra. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Garantert bare klipset. Kan være problemer med gulvlister om dette står i en nisje. Se under oppvaskmaskinen, der er sokkellisten alltid litt lavere. Dra der og se om klipsene slipper sokkelbena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå