ExcludedBug Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Lofotveggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Flott bilde av Lofotveggen. Liker v3 best, men kanskje med enda mindre sjø. Hvor i Steigen er det fra ? Ferierer i Brunes på Engeløya hvert år Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Hei Kjell! Takk for tilbakemelding! Bildet ble tatt fra Bøsanden på Engeløya den 04.09.16. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Når jeg ser "Kvitauget" oppe i venstre hjørnet på V3 forstår jeg godt beskjæringen oppe i V1 og V2 der jeg avstår å velge da begge to funker veldig bra i sine samale panoramaformater. Roar Lenke til kommentar
ExcludedBug Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Hei Roar, det var nettop derfor jeg beskjærte, ja. V1 har en smule høyere kontrast som jeg synes gir litt mer dybde i bildet. Ellers er de helt like (med unntak av at de er beskjært hver for seg) Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg