Thunderhead Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 La merke til at den ble annonsert til 4500,- til å begynne med, og så deretter at den gikk ned 4200,-, så jeg tenkte at faller den under 4000,- så bestiller jeg en. Og det gikk jo ikke mange dagene... Men det kan se ut til at Gamstop ikke tar imot forhåndsbestillinger på nettsiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Bestilte min PS4 Pro på komplett for 4190,- Selger den gamle ps4 så blir mellomlegget litt mindre. Har også en 2TB som jeg håper passer i Pro, selv om kanskje alt må lastes ned på nytt. Gleder meg veldig! Endret 22. september 2016 av Baldini Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 La merke til at den ble annonsert til 4500,- til å begynne med, og så deretter at den gikk ned 4200,-, så jeg tenkte at faller den under 4000,- så bestiller jeg en. Og det gikk jo ikke mange dagene... Men det kan se ut til at Gamstop ikke tar imot forhåndsbestillinger på nettsiden? gamestop har ikke nettbutikk i norden, så viss du vil bestille må du til nærmeste butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå