Thunderhead Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Noen som vet om man kan nappe ut harddisken i en "vanlig" PS4 og sette den i den nye PS4 Pro? Og da mener jeg ikke bare at det er fysisk mulig, men at alt fungerer som før. Tenker muligens å selg den gamle og kjøpe den nye og beholde alle nedlastede spill og annet over til den nye. (den originale harddisken fra PS4 er ubrukt og vil selvsagt bli satt tilbake ved salg). Endret 9. september 2016 av Thunderhead Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Ja og nei. Den vil nok passe ja, men filstrukturen osv. må nok settes opp fra scratch av på den nye enheten..og det innebærer formatering av HDD. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Annen filstruktur? Skjønner at det kan være annerledes mellom PS3 og PS4, men fra PS4 til PS4 Pro også? Noen annen mulighet til å ta med seg nedlastede spill over til ny maskin? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Ingen forskjell på strukturen. Det samme skjer om du bytter mellom dagens ps4 også. Tror det er sikkerhetskopi muligheter, men Google det. Har aldri hatt behovet selv. Endret 9. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det er ikke verre enn at du sikkerhetskopierer det ut på en eksternt lagringsmedium og kopierer det tilbake på den nye konsollen etterpå. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Takker for svar. Husker jeg koblet til en ekstern harddisk en gang og skulle kopiere over, men det stod på over natta uten at det skjedde noe som helst. Hm, mulig det er så lenge siden at det var med PS3..? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Du skal visstnok kunne ta online backup også men da må du ha Playstation plus. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Ah, har hatt Pluss lenge, men ikke satt meg inn i alle mulighetene. Da er det bare å laste opp til Sonyskyen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Du skal visstnok kunne ta online backup også men da må du ha Playstation plus. Max 10GB, og dette er vel for Profiler og lagringsdata. Her er det vel snakk om å få overført alle spill og apper. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Eller kanskje jeg heller skule ha spurt om jeg kan laste ned de spillene jeg har kjøpt og lastet ned online en gang til gratis hvis jeg kjøper PS4 Pro? Av og til er det enkleste det beste, men er usikker på om Sony mener det samme. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det er selvsagt mulig å bare laste ned spilla på nytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg ville ha gjort det slik i hvertfall. Logg deg inn med kontoen på den nye konsollen så er du fri til å laste ned alt du har kjøpt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Eller kanskje jeg heller skule ha spurt om jeg kan laste ned de spillene jeg har kjøpt og lastet ned online en gang til gratis hvis jeg kjøper PS4 Pro? Av og til er det enkleste det beste, men er usikker på om Sony mener det samme. Alle spill du har kjøpt er tilknyttet kontoen din og kan lastes ned på den nye harddisken når du har byttet. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Flott, takker for svar! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Og Playstation Network er kjent for "kjempehøy" datahastighet.Så hvis du har en god 4-500GB med spill, så får du de ned i løpet av et par ukers tid konstant online. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hvor har du det fra? Selv laster jeg lett ned et vanlig 20GB spill på en times tid, i verste fall. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Fullt klar over at noen sliter med nettverkshastighet på PS4, men på min 100/100 linje (kablet) så er et standard 40+GB spill nede på en times tid. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Har vanligvis ikke noe særlig utfordringer med nedlastinger fra Sony, men jeg er ikke noen storforbruker av spill, så om det tar litt tid å laste ned de gamle spillene så gjør ikke det noe. Forøvrig er min gamle PS4 solgt, så da er det bare å vente på at det kommer et godt tilbud på Pro... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Beste tilbudet jeg har sett på Pro er Gamstop med 3.999,-De fleste andre ligger vel 200-500,- over det i pris. Og jeg tror vi skal minst frem mot neste sommer, eller sen vår før vi ser noe tilbud.Synes launch 10.nov ligger for tett opp til Black Friday, til at noen kjører tilbud eller kampanje på den bare noen få uker etter release. Endret 11. september 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Har vanskelig for å tro det vil komme noen massive tilbud med det samme ja. Mulig det blir en reservering hos den lokale Gamestop ja. Endret 11. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå