EG-s Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ok, hadde et telenor ringkontant kort liggende, så prøvde det i min t610. var på telenor sine sider og fikk tilsendt konfigurasjonene og installert. men har til nå kun fått sendt 1 mms, får ellers kommunikasjons feil. noen andre som har problemet? lurer på om dette mystisk løses når det ikke er gratis, Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) lurer på om dette mystisk løses når det ikke er gratis, hehe du har like stor tiltro til teleselskapene som meg skjønner jeg edit Tror du må ha noe penger på kortet. ikke mye men noen kroner må det være Endret 26. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 på en veldig rar måte, ser det ut som om meldingen blir sendt, hvis jeg setter mitt nummer også som mottaker. dette er da ikke normalt. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er du sikker på at mms er gratis for Ring Kontant-rukere? Det er ikke gratis med Sense cash iallefall da! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja det er gratis for alle, og det inkluderer ring kontant brukere. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis du har Sense Cash, så er det ikke gratis. Har du prøvd å slått på GPRS`en før du sender en MMS? Jeg måtte slå på den før jeg sendte MMS på Siemens SL55. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 hm, funka plutselig i dag. snodig det. får vel sende som ****** i dag og i morgen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei Nå vet jeg hva når saldoen kommer under en viss sum (kr.5.- hos netcom),om den sperrer seg automatisk,hos netcom kontant måtte jeg innhente en kode for å låse opp tlf igjen,telenor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hos netcom må du ha over 2.50,- det er hva jeg har fått vite av kundeservice. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har ingen problemer med å sende MMS til vanlig, men i går fikk jeg det ikke til, og det kom en annen error enn det pleier hvis det er dårlig dekning. Hadde fire kroner og har NetCom. Tror man må ha over 5, uten å være for sikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå