Br?stopp Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hei folkens! Sitter med en ny Mac Book Pro, og klarte det kunststykke å slette LaunchPad fra Dock. Jeg har forsøk å binge den over fra Finder til Dock, men får ei pil som indikerer snarvei. Den ønsker jeg ikke å ha der. Det blir liksom ikke "hel ved med den pila, selv om LaunchPaden gjør samme jobben. Er den noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg får lagt den tilbake, slik Docken opprinnelig var før jeg gjorde meg bort. På forhånd takk! Hilsen relativt fersk Macbruker Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hei. Det du forklarer gir ingen mening. Testet det nå på min MBA og fikk dratt Launchpad over til Dock uten noen pil som indikerer snarvei. Forsøk å fjerne den fra Docken og dra den manuelt dit igjen? Evnt. legg ut skjermbilde. Det burde gå smertefritt. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det du forklarer gir ingen mening. Han slettet programmet 'Launchpad' fra 'oppgavelinjen', og når han legger tilbake får han snarveisymbol på den. Det vil han ikke ha. Makes perfect sense to me TS: Har du prøvd å høyreklikke for å se om du får opp valg om 'fest til Dock' eller noe sånt? Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det du forklarer gir ingen mening. Han slettet programmet 'Launchpad' fra 'oppgavelinjen', og når han legger tilbake får han snarveisymbol på den. Det vil han ikke ha. Makes perfect sense to me TS: Har du prøvd å høyreklikke for å se om du får opp valg om 'fest til Dock' eller noe sånt? Det som ikke gir mening er at han får et snarvei-ikon. Det burde han ikke få. Såfremt han har El Capitan, noe jeg regner med siden han sier at macen er ny, er å dra til dock eneste måte å legge den inn igjen på - og det skulle han ikke fått snarvei-ikon av. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå