Gå til innhold

Kris Kristofferson - On stage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av Kris in action på scenen .

Flott komposisjon i s/hv skarpt og detaljert og med en sort og støyfri bakgrunn .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tenk at du fikk denne muligheten da!! Da du la ut det første bildet, tenkte jeg at det var en look-a-like.

Herlig flott bilde, her har du greid å få med essensen og ikke noe annet. Det er godt gjort!

Takker Skrulla:-) Var virkelig heldig som fikk denne muligheten, og særlig siden den er en av mine favoritter. Å komme så tett innpå, over en hel kveld, var nesten som jeg måtte klype meg i begge armene. Synes rett og slett det var stort, at en amatør og gategutt som meg skulle få denne sjansen.

Kommer nok flere bilder fra eventen, men da med andre flotte artister også:-)

Litt moro med konsertbilder, men jeg har nok litt og lære...

Lenke til kommentar

Av de store country-gutta fra det Highwaymen var kanskje Kris Kristoffersen den med den dårligste sangstemme, men tok det igjen med sin personlighet på scenen. Dessuten laget han (og kanskje fortsatt gjør) flotte sanger fra et røft miljø, og som går hjem hos lyttere og publikum. Noe av det jeg beskriver ovenfor synes jeg du får fram på en fin måte i bildet ditt.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Av de store country-gutta fra det Highwaymen var kanskje Kris Kristoffersen den med den dårligste sangstemme, men tok det igjen med sin personlighet på scenen. Dessuten laget han (og kanskje fortsatt gjør) flotte sanger fra et røft miljø, og som går hjem hos lyttere og publikum. Noe av det jeg beskriver ovenfor synes jeg du får fram på en fin måte i bildet ditt.

Mvh Ragnar

Takker Ragnar:-) Du beskriver ham på en flott måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...